وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

پس لابد اگر کسی خویش را به خواب نزده و در شهر شرافت و کرامت نفس می کشد لازم است صادقانه عذر تقصیر به پیشگاه امت صبور ، مسلمان ، فهیم و بزرگوار ایران ببرند و اعلام کنند که تهمت " سازو کار مهندسی شده " بر پیکره جمهوری اسلامی نمی چسبد و این توهم ناشی از اغواگری رسانه ای و مهندسی شده خانم کلینتون و اذناب صیهونیسم بین المللی بوده است اکنون وقت آن رسیده است که :

1- کسانی که در زمین دشمن بازی کرده اند صادقانه فریاد کنند همان شورای نگهبان، همان عوامل و عناصر دست اندرکار انجام امر انتخاب در سال 88 به همراه همان مردم حماسه 24خرداد 92را رقم زده اند .

2- حضرت امام خامنه ای روحی فداء در خطبه های نماز جمعه 29 خرداد 88 با صراحت وقوع چنین سونامی وحدت آفرینی را در سال 92 وعد داده بودند . و در آغاز سال 92 سخن از "حماسه سیاسی و اقتصادی " به میان آوردند و با مدیریتی پیامبرگونه با حفظ و دعوت به اخلاق و مروت و جوانمردی در آستانه حماسه 92 به جد چندین بار تاکید فرمودند که فقط یک رای دارند و به هیچ کاندیدای خاصی نظر ندارند بنابراین منطق و عقل سیاسی حکم می کند که رئیس جمهور منتخب همراه با این مدیریت پاک و الهی شده و همپای مردم قبله خود را خدای ناکرده عوض نکند .

3- آقای رئیس جمهور منتخب باتوجه به سوابق کاری و میزان شناختی که از صنحه سیاسی داخلی و جهانی دارند باید هوشیار باشند که این چهار سال و حتی چهار سال دوم به شرط موفقیت در اخذ آراء مردم هم چنان که مثل برق بر اسلاف او گذر کرده است براو سریعتر می گذرند پس بداند با حمایت مردم و نهادهای مردمی ذیل ولایت مطلقه فقیه نیازی به اقتداء به غیر نداشتته و تنها در صورت تبعیت از ولی خداست که به حول و قوه الهی کارنامه درخشانی را از خود به یادگار خواهند گذاشت .

4- بی شک بی انصافی در حق دولت های گذشته نیز ظلمی بزرگ و جفایی سترگ بر نظام و انقلاب اسلامی است بنابراین نباید فراموش کنیم که پس از صد سال و اندی برای اولین بار در دولت احمدی نژاد به خودکفائی در بنزین ، سیمان ، فولاد رسیده و موضوع سهمیه بندی سوخت و سرازیر کردن لقمه ایی نان بر سفره بی نوایان دور دست در این دیار با عنوان "یارانه" قدمی مبارک و مقدس بودکه ثابت کرد ایران فقط تهران نیست .

لازم است ضمن حفظ وجوه مثبت و حذف نقائص دولت احمدی نژاد با گامهای مستحکم تر به سوی اهداف عالیه نظام منطبق بر قانون اساسی و شرع مقدس اسلام حرکت ادامه پیدا کند . خوانندگان عماریون همگی واقف هستند که در خصوص نواقص و معضلات دولت دهم شفاف ترین موضوع گیریها توسط این سایت انجام گرفته است و در این امتداد تهمت و افتراء و بهتان و دادگاه و تا حتی تا چند قدمی زندان را به جان خریده ایم اما علی القاده اگر حلقه انحراف و ایدئولوژی سازی مکتب ایرانی و رها کردن اوضاع کشور در این دوسال آخر را از حکومت احمدی نژاد حذف کنیم آنچه باقی می ماند کنش ها و فرآیندهایی است که باید عمیقاً توسعه و گسترش یابند .

5- بی شک رئیس جمهور منتخب ملت به خوبی از اوضاع خطیر کشور آگاهی دارند بنابراین باید توجه داشته باشند که هم چنان که احمدی نژاد برای آزاد کردن غیر قانونی جوانفکر با سد محکم قانون روبرو شد آزادی کسانی که سبب و عامل قتل افراد در کشور شده و یا سرو سری با بیگانه داشته اند موجب سرافکندگی " عدالت " و دهن کجی به قانون و نظامات مقبول جامعه است .

اگر قرار باشد کسی به حکم قانون در زندان و حصر باشد روش استخلاص او تجمع خیابانی نیست و در هیچ کجای دنیا با تجمع خیابانی مجرم را آزاد نمی کنند زیرا شرایط خلاصـی از حصر و زنـــــدان لوازم و لوا حق قانونی خود را دارد .

واقعیت این است که اگر جریان و یا شخص به آقای رفسنجانی باخته باشد آن کس و یا جریان کسی و یا جریانی جز حلقه انحرافی نیست که البته شنیده هایی در روز 23 خرداد به گوش می رسید مبنی بر اینکه این حلقه اصرار بر رای دادن به آقای روحانی داشته است !!!! بنابراین رئیس جمهور منتخب باید علاوه بر زحمت برائت از فتنه گران اسرائیلی زحمت برائت از انحراف را نیز بدوش بکشند.

نکته حائز اهمیت برای رئیس جمهور منتخب این است که بدانند جمعیتی از تندروان اصلاحات سیدمحمد خاتمی را تا مجاورت جورج سوروس و دست دادن با زنان نامحرم ایتالیائی پیش بردند و گروهی از تندروان لبیرال و تکنوکرات های غربی آقای هاشمی را ذیل عنوان " تعدیل " به چاه زندفه انتشار پیام شهبانو فرح در روزنامه زن کشاندند و به یکباره تورم 50 درصدی دهه هفتاد را بر سر سفره امت گذاشتند و رواج رشوه و فساد و منجر به تولد شهرام جزایری گردید .

و علی النهایه حلقه انحراف در پیرامون احمدی نژاد زمینه بروز فساد و سه هزار میلیارد و ظهور خاوری گردید . پس جناب آقای حجت الاسلام روحانی باید به هوش باشند که الحمدالله هم به هوش و هم باهوش هستند که در دام حلقه هایی نظیر مهدی هاشمی و فائزه هاشمی گرفتار نشوند زیرا که چنین حلقه و عناصری علیرغم رابطه 51 ساله پدرشان با مقام عظمای ولایت او را تا حد رهبران اپوزسیون تنزل دادند که حتی عقبه پر بار و ارزشمند مبارزاتی خود را برای برپایی حکومت اسلامی با تمسکات غیر متعارف تحت شعار و دثار " تردید و سازش" زیر سئوال برد .

شما رای ملت و حمایت رهبری قدرتمند الهی را به عنوان پشتیبان خود دارید لذا به قول خودتان رئیس جمهور همه هستید و نتیجه منطقی اینکه بازیچه اتاق های فکر هم آهنگ شده با MI6 انگلیس نمی توانید باشید .پس به این نکته توجه وافی و وافر داشته باشید که ملت عزیز و قهرمان ایران نمی تواند هم چوب را بخورد و هم پیاز را یعنی نمی تواند هم فشار گرانی و سختی های ناشی از تحریم را تحمل کند و هم اینکه به روش شاه سلطان حسین سر تسلیم در برابر استکبار فرود آورد که حدود 2 میلیون زخمی و شهید و جانباز و ایثارگر بهترین مدلول این عزت مندی و مبین شعـار "هیهات من الذله " آنها ست .

پس الله الله از دور و بریهایتانان .

الله الله از خط دهی تندروان مشارکتی و کارگزارانی .

الله الله از خط دهی امیر ارجمندها و واحدی ها و سروش ها و گنجی ها.

الله الله از توطئه و خط دهی قاتلان دوازده هزار شهید به خون خفته این ملت یعنی منافقین خلق .

الله الله از نفس که اعداء عدوک نفسک التربین جنبیک که خوب و بهتر از ما میدانید حضرت امام روح ا... کبیر (ره) و خلف صالح ایشان به تمام ما و رئوسای جمهوری گذشته تا چه حدتر براین امر تاکید داشته اند .

6 - نکته حائز اهمیت این است که علی الاصول هر قفلی کلیدی خاص خود را دارد و نمی توان برای همه قفلها از یک کلیداستفاده کردزیرا تنها کلیدی که به همه قفلها می خورد ولی آنها را بازنمی کند "بادهوا" ست که درون تمام قفلها قرار می گیرد اما دریغ از باز شدن و نتیجه منطقی اینکه کسی از شما توقع ندارد با داس که کلید قفل های مربوط به علف هرز است آدمها را درو کنید و با تدبیر و امیدی که داریم به عون ا... برای هر قفلی کلید مخصوص به آن را در جیب خود دارید . به طوریکه مستحضر هستید از سال 2003 تا سال 2005 میلادی شورای حکام آژانس جمعاً 7 قعطنامه بر علیه ایران صادر کرد و اکنون جای خوشحالی و امیدواری است که حضرتعالی تصمیم دارید بر وادادگی گذشته خاک بپاشید و با غرور و سربلندی و با تعامل سازنده سرسختانه مدافع حیثیت و عزت و کرامت ایرانیان باشید .

باید هشیار بود کسانی در این دیار هنوز هم شبها خواب پادشاهی می بیند و در اتاقهای فکر خود در طرح سازماندهی اجتماعی به منظور میوه چینی در آینده نه خیلی دور هستند

 

7- و اما سخنی با برادران دینی و امت حزب الله، بدون هیچ تردیدی حماسیه سیاسی 24 خرداد 92 برنده ای جز نظام اسلامی ندارد از این رو اولاً همانطور که بزرگان و اعاظم کشور همگی انتخاب جناب آقای روحانی را به عنوان میوه این حماسه سیاسی تلقی نمودند ما موظفیم که ایشان را تا مادامیکه به قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه وفادارند صمیمانه حمایت کنیم زیرا طبیعی است که بروز هرگونه نامهری از سمت حزب الله لاجرم ایشان را در دام جریانات مشکوک خواهد لغزاند . ثانیاً ما هم چنان بر پشت خیمه معاویه بن ابوسفیان یعنی خیمه نفاق و استکبار ایستاده ایم و فرمانی از ولی مبنی بر برگشتی از پشت خیمه هنوز دریافت نکرده ایم . لذا لازم است که بیش از پیش خود را تجهیز به تقوی و معرفت سیاسی اجتماعی کنیم . آنچه ما را به هلاکت می افکند ، بی تقوایی ، تفرقه ، خودسری و به قول معروف کاسه از آش داغتر بودن است ما ضمن تلقی جناب آقای روحانی در صف پیروان حضرت سیدعلی خامنه ایی روحی فدا ایشان را باید در پشت خیمه ابوسفیان در صف خود داشته باشیم .

ثالثاً به تعبیر خواب حضرت امام خامنه ایی روحی فدا در سال 49 که حضرت روح الله (ره) ایشان را یوسفی در چاه خطاب کرده اند باید بدانیم که رهبر مدیر و مدبر، مهربان و جوانمرد مان نباید در چاه نادانی ، جهالت و بی تقوایی پیروانش گرفتار آید پس جدای از شعارهای قلنبه و سلنبه سیاسی به روانی آب و به زلالی آفتاب کمک کنیم تا سلیقه های متفاوت در چهار چوب اسلامیت و قانون اساسی به زیست خود ادامه دهند . یاوه گویان بین المللی به عینه اعتراف آقای هاشمی رفسنجانی را به عنوان شیخ راست ها و چپ ها شنیدند که دمرکرات ترین و شفاف ترین انتخابات جهان در کشور برگزار شده است که اگر تخلفی در انتخابات رخ داده باشد همانا متعلق به کسانی است که اتهام عالیجناب سرخ پوش به آقای هاشمی داده و در انتخابات دوره ششم مجلس شورای اسلامی ایشان را در رتبه 31 و در نهایت به رتبه 26 تنزل دادند و لاغیر . در سایه سار خورشیدی چون امام خامنه ایی روحی فدایی آماده ایثار باشیم تا گزندی توسط اهریمنان به این حماسه سیاسی وارد نیاید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 31 خرداد 1392برچسب:امام,نماینده,انتخابات,نظام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com