وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

کنفرانس گذار به دموکراسی یکی از برنامه‌های ثابت میز ایران در سازمان سیا می‌باشد. که هدف از برگزاری آن گردهم آوردن گروهک‌های تروریستی و معاند نظام، مزدوران، طیف‌ها و گروهک‌های مختلف برانداز و محارب و فرقه‌های استعمار ساخته و ایجاد همگرایی عملیاتی میان آنهاست. این فیلم که به همت موسسه راهبردی دیده بان تهیه شده است، عمق اختلافات و افتضاحات اپوزیسیون شرکت کرده در این نشست را به نمایش گذاشته است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، کنفرانس گذار به دموکراسی یکی از برنامه‌های ثابت میز ایران در سازمان سیا می‌باشد. که هدف از برگزاری آن گردهم آوردن گروهک‌های تروریستی و معاند نظام، مزدوران، طیف‌ها و گروهک‌های مختلف برانداز و محارب و فرقه‌های استعمار ساخته و ایجاد همگرایی عملیاتی میان آنهاست.



(عکس: علیرضا نوریزاده‌، محمد شمس و امیر شجره )

پس از افشای پروژه آمریکایی- انگلیسی هدیه 60 در دی ماه سال گذشته موجب بی اعتمادی به عناصر اپوزوسیون شد. این بی اعتمادی تا آن‌جا پیشرفت که نشستی که قرار بود هم‌زمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند در واشنگتن برگزار شود لغو گردید.

اما پس از گذشت یک ماه از آن سیلی سختی که مردم ایران به گوش ضدانقلاب و اربابانشان نواخت آمریکایی‌ها درصدد این برآمدن تا دوباره روحیه‌ی از دست رفته اپوزیسیون را بازسازی کنند. در همین راستا در 19 فروردین با عده‌ای خود فروخته و وطن‌فروش اصلاح‌طلب کنفرانسی با عنوان نشست دکتر مهرداد مشایخی برگزار کردند.

این فیلم که به همت موسسه راهبردی دیده بان تهیه شده است، عمق اختلافات و افتضاحات اپوزیسیون شرکت کرده در این نشست را به نمایش گذاشته است.

جهت دانلود کلیک فرمایید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:گذار از دموکراسی,نوری زاده,ضدانقلاب,وطن فروش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com