وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

العریفی با سه تن از محافظان شخصی اش در حال خروج از فست فودی در لندن بود که دو عراقی به او حمله کردند.در حالی که یکی از دو جوان عراقی با محافظان او درگیر شد دیگری فرصت را غنیمت شمرده و به العریفی حمله کرد و کفش وی را از پایش در آورد و با آن به سرو صورت و بینی مفتی زد به طوریکه خون از صورت و بینی وی جاری شد.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» مفتی سعودی "محمد العریفی" دیروز جمعه در حال خروج از فست فود "مکدونالدز" در خیابان آکسفورد مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

شاهدان عینی می گویند: العریفی با سه تن از محافظان شخصی اش در حال خروج از این فست فود بود که دو عراقی به او حمله کردند.در حالی که یکی از دو جوان عراقی با محافظان او درگیر شد دیگری فرصت را غنیمت شمرده و به العریفی حمله کرد و کفش وی را از پایش در آورد و با آن به سرو صورت و بینی مفتی زد به طوریکه خون از صورت و بینی وی جاری شد.

قبل از رسیدن پلیس محلی دوجوان از معرکه گریختند. یکی زن لبنانی به نام "امل حجازی" که مسلط به زبان انگلیسی بوده جزئیات حادثه را برای پلیس و گردشگران تشریح نموده است. وی در سخنانش گفت: العریفی یک جنایتکار وهابی است که به کشتار دعوت میکند وهابیت مذهبی که با توطئه "مستر همفر" یهودی  انگلیسی برای تخریب چهره ی اسلام به وجود آمد.

وی با صدای بلند اعلام کرد: وهابیون مسلمان نیستند از شما خواهش می کنم آنها را در زمره ی مسلمانان به حساب نیاورید و این تصور را از ذهنتان پاک کنید تا نام اسلام و مسلمان، وحشی گری و تروریست را در ذهن شما تداعی نکند.

شایان ذکر است که سفر این مفتی به لندن از چند روز پیش با اعتراضات و واکنش های بسیاری روبرو شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:وهابی,وحشی,سعودی,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com