وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این شیخ در اظهاراتی گفت: به سبب جنایتی که در جیزه رخ داده، خشم و غضب مردمی قبایل جعافره مصر را فرا گرفته است این جنایت کاملا بر خلافت ساحت اسلام است،وی افزود: اگر جنایت کاران هر چه زودتر دستگیر نشوند و از سوی مقامات رسمی به دادگاه برای محاکمه تحویل داده نشوند، سادات جعافره برای گرفتن انتقام به پا خواهند خواست.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» یکی از شیوخ قبایل جعافره در آسوان مصر تهدید کرد از قاتلان شهید حسن شحاته و 4 نفر از یاران او انتقام خواهند گرفت.

این شیخ که نخواست نامش فاش شود در اظهاراتی گفت: به سبب جنایتی که در جیزه رخ داده، خشم و غضب مردمی قبایل جعافره مصر را فرا گرفته است این جنایت کاملا بر خلافت ساحت اسلام است.

وی افزود: اگر جنایت کاران هر چه زودتر دستگیر نشوند و از سوی مقامات رسمی به دادگاه برای محاکمه تحویل داده نشوند، سادات جعافره برای گرفتن انتقام به پا خواهند خواست.

این شیخ در پایان گفت: جعافره برای کشتار 4 شیخ از شیوخ سلفی آماده خواهند شد تا زمانیکه در این کشور حکومت وجود ندارد . جعافره از جمله قبایل شیعه در مصر است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:انتقام,شیعیان مظلوم مصر,شهیدعالم شیعه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com