وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

پس از معامله مسلسل کودکانی که از خودش صدای «عایشه را بکش» خارج می کند، این مدالها و نشان های افتخار که عبارت «لانبی الا علی لا سیف الا ذو الفقار» به مصر وارد شده است.

به گزارش شیعه آنلاین، رسا به نقل از براثا نوشت: وهابیان مصر، مدال‎های چینی را که عبارت «لا نبی الا علی» بر روی آن نوشته شده است را با هدف تخریب چهره دین مبین اسلام در این کشور منتشر می‎کنند.

گروه های وهابی مصر که به شدت در حال مبارزه با تشیع هستند در تازه ترین اقدام، عبارت «لا فتی الا علی و لا سیف الا ذوالفقار» را به «لا نبی الا علی» تغییر داده تا چنین وانمود کنند که شیعیان، امام علی(ع) را پیامبر خود می دانند.

بر همین اساس، عبارت «لا نبی الا علی» بر صدها مدال و نشان افتخار چینی که بر روی آن نوشته شده است، درج شده است و «ناصر رضوان» هماهنگ کننده ائتلاف احفاد صحابه از این مساله به سرعت سوء استفاده کرده است.

رضوان گفت: پس از معامله مسلسل کودکانی که از خودش صدای «عایشه را بکش» خارج می کند، این مدالها و نشان های افتخار که عبارت «لانبی الا علی لا سیف الا ذو الفقار» به مصر وارد شده است.

وی افزود: ائتلاف احفاد صحابه نقش آگاه سازی تجارت این مدالها و نشانها را انجام خواهد داد.

رضوان مدعی شد که این شعار تاکید می کند که دین شیعه غیر دین مسلمانان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:جنایات وهابیت,تبلیغ بر علیه شیعیان مظلوم,دشمنان اهل بیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com