وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

- ریچارد هاس: این روند با شک و گمان همراه است. اما باید آن را جستجو کنیم، آزمایش کنیم. ما باید پیشنهداتی بدهیم که ایران را کوچک نشمارد. پیشنهاداتی بدهیم که به ایرانی ها اجازه دهد اقدامات مشخصی انجام دهند و محدودیت های مشخصی را در برنامه هسته ای شان انجام دهند. بتواند ارتباط مشخصی بین آنچه آنها می توانند انجام دهند و شفافیت و بازرسی ها را برقرار کند.  ما باید مشخص کنیم که نقش آنها چیست. ما باید این اقدامات را به صورت علنی انجام دهیم. ما باید از این فرصت استفاده کنیم و به پنجاه درصدی که به روحانی رای دادند به صورت علنی بگوییم که به دولت آنها چه چیزی پیشنهاد داده ایم. ما باید دلایلی به ایرانی ها بدهیم که منطقی است به جامعه بین المللی بپیوندند.

- فرید ذکریا: ما باید به ایرانی ها دقیقا بگوییم که در برابر برنامه هسته ای شان چه چیزی دریافت می کنند چه تحریم هایی لغو می شوند.

- آنی ماری اسلاتر، استاد دانشگاه پرینستون: پیچیدگی مسئله این است که این تحریم ها در مدت زمان طولانی اعمال شده است و سیاستمداران ما نمی توانند به زودی آنها را لغو کنند. ما باید پیشنهاداتی به آنها بدهیم که بتوانیم اجرا کنیم. باید همه چیز شفاف باشد. مسئله مهم دیگر این است که ما نباید درباره محافظه کاران در مقابل لیبرال ها در ایران سخن بگوییم. سیاست کلی در ایران این است که بیشتر لیبرال ها هرگز نمی توانند در انتخابات شرکت کنند. روحانی می گوید من منطقی و عملگرا هستم. وی در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که این صدای منطق و عملگرایی در برابر افراط گرایی و لفاظی های خاص احمدی نژادی است. وی به دنبال جلب منافع ایران است و ما باید فکر کنیم که این شخص می خواهد اگر توافقی باشد آن را اجرا کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:مذاکره,روحانی,مردم ایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com