وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

او افزود که 'ازدواج' در جامعه افغانستان قواعد خاصی دارد و با رضایت والدین صورت می‌گیرد اما محتوای این سریال کاملا خلاف این قواعد است.

 

مسئولان تلویزیون طلوع حاضر به مصاحبه در این مورد نشدند.

 

سریال ترکی عفت از چندی پیش در تلویزیون خصوصی طلوع  که وابسته به شرکت نیوز کوروپشن با مدیریت سعد محسنی از عوامل رابرت مرداک صهیونیست(غول رسانه ای جهان) پخش می شود.

'عفت' نام بازیگر نقش اول این سریال است. این دختر جوان در داستان این سریال مورد تجاوز قرار گرفته و بعدا از سوی خانواده‌اش طرد می‌شود. او با مرد بزرگسال ثروتمندی ازدواج می‌کند اما معشوقه‌ قبلی‌اش همچنان به دنبال اوست و سعی می‌کند دوباره وارد زندگی عفت شود.

 

به گزارش جام، ممنوعیت نشر این سریال پس از آن صورت گرفت  که چند روز پیش وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان به مجلس نمایندگان فراخوانده شد و مورد انتقاد شدید شماری از نمایندگان قرار گرفت.

 

"پخش  سریال‌هایی خلاف ارزش‌های اسلامی" یکی از انتقادهای این نمایندگان مجلس بود.

 

در نشست مجلس به وزیر اطلاعات و فرهنگ یک ماه فرصت داده شد تا سعی کند پخش سریال های تلویزیون افغانستان  را قانونی کند و لیستی از رسانه‌های متخلف  راآماده نماید.


چند ماه پیش نیز شورای علمای افغانستان پخش  برخی از سریال ها  را "غیراخلاقی و غیراسلامی" خوانده و خواستار وضع محدویت بر پخش  آنها شد.

 

پس از آن حامد کرزی رئیس جمهوری افغانستان نیز با این خواست شورای علما موافقت کرده و اعلامیه‌ای صادر کرد.»

 

در این اعلامیه به نقل از آقای کرزی گفته شده بود: "وزارت اطلاعات و فرهنگ باید جلوی انتشار برنامه‌های مبتذل، قبیح، غیراسلامی و ضداخلاق اجتماعی را بگیرد."


شایان ذکر است که مجموعه شبکه های ضد فرهنگی مانند:" تلویزیون طلوع، تلویزیون لمر،فارسی1، زمزمه" وابسته به "شرکت موبی" و با "مدیریت سعد محسنی" و با هدف تخریب اسلام و ابتذال در خانواده های مسلمان توسط صهیونیست ها و غول رسانه ای جهان(رابرت مرداک) در خاورمیانه و در کشور های مسلمان راه اندازی شده است.


با توجه به نمایان شدن اهداف پلید این شبکه ها برای مخاطبان، شبکه های مذکور با ریزش جدی مخاطب مواجه شده و کشور های اسلامی یکی پس از دیگری این شبکه ها را تحریم کرده و کار را به جایی رسانده اند که حتی برخی از آنها به دلیل عدم داشتن مخاطب ورشکست شده و از لیست شبکه های ماهواره ای حذف شدند.


به عنوان مثال در پاییز سال گذشته شبکه زمزمه که از سوی شرکت نیوز کوروپشن وابسته به مرداک صهیونیست  برای تخریب بنیان خانواده ها در کشور های مسلمان فارسی زبان و به نام خواهر شبکه فارسی وان  راه اندازی شده بود، به دلیل عدم استقبال از آن ور شکست شده و از لیست شبکه ها حذف شد.


همچنین شبکه فارسی وان نیز که با هدف تخریب بنیان خانواده ها پا به عرصه شبکه های ماهواره ای گذاشته بود هم اینک به دلیل محتوای مبتذل و غیر اخلاقی با ریزش جدی مخاطب روبرو شده و به گفته سینا ولی الله یکی از عوامل این شبکه احتمال ورشکستگی فارسی وان نیز دور از ذهن نیست.


پس از سیل تحریم های مخاطبان اینگونه شبکه ها به دلیل مضامین غیر اخلاقی، شاهد آن هستیم که مردم و مسئولان کشور افغانستان نیز با تحریم شبکه طلوع وسریال های آن مشت دیگری را بر دهان رابرت مرداک و افردای که قصد تخریب بنیان خانواده ای مسلمان را داشته اند، زدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 تير 1392برچسب:فارسی 1,خیانت,جنایت,صهیونیست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com