وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش بولتن نیوز به نقل از دیده بان، سه‌شنبه هفته گذشته اخباری مبنی بر تذکر آقای تابنده به شیوخ فرقه منتشر شده بود که گفته بود: مشایخ حق ندارند برتری جویی کنند و مریدان نیز حق ندارند شیخی را بر شیخ دیگر برتر بدانند.


این تذکرات، اعتراض آقای شریعت شیخ قبلی دراویش در شهر قم و مسئول سابق امور حسینیه امیرسلیمانی تهران را در پی داشت و حمایت خود را از مردانی شیخ دراویش در شهر کرج اعلام کرده بود. پس از این اعتراض و حمایت از مردانی، آقای شریعت از سمت های خود در تشکیلات صوفیه برکنار شد و آقای جذبی جایگزین وی شد. این اختلافات در حالی انجام می شود که آقای تابنده پنج شنبه اعتراف کرد که وضعیت جسمانی و اعصابم خراب است و ضعیف شده و از تذکرات بی سابقه ی اخیر عذر خواهی کرد.

با توجه به عکس العمل های اعضای ارشد در تشکیلات فرقه صوفیه، شنیده ها در مورد وخامت حال آقای تابنده جدی به نظر می رسد. جناب مردانی، جذبی، شریعت و پسر ارشد آقای تابنده که در خارج از کشور به سر می برد، گزینه های اصلی قطب بعدی می باشند.

هر چند مقام قطبيت در بين اين فرقه و بخصوص در خانواده تابنده بصورت موروثي درآمده و از پدر به فرزند منتقل مي شود لذا احتمال معرفي فرزند قطب فعلي  بعنوان جانشين وي نسبت به سايران بيشتر مي‌باشد  که با توجه به وضعیت کنونی باید منتظر انشعاب جدیدی در  فرقه گنابادیه باشیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 تير 1392برچسب:دراویش,فرقه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com