وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


* یکی از اعضای تیم حفاظتی احمدی‌نژاد در این کلیپ می‌گفت: احمدی‌نژاد در سفرهای استانی بعد از رسیدگی به کارهای مردم، ساعت ۱ نصف شب اطلاع می‌داد که به فلان وزیر بگویید نرود، کارش دارم؛ خُب واقعا خیلی پرکار بود پدر آدم درمیامد.

* اجرای این برنامه بر عهده حسن سلطانی مجری شبکه‌های تلویزیونی بود که در خلال صحبت‌هایش با سرودن اشعاری از شخصیت احمدی‌نژاد تجلیل کرد.

*سخنران ابتدایی این مراسم ضرغامی رئیس سازمان صدا وسیما بود که در بخش‌هایی از سخنانش احمدی‌نژاد را به دلیل مواضع انقلابی‌اش یک چهره محبوب جهانی معرفی کرد.

* احمدی‌نژاد نیز طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات صدا و سیما در پوشش دادن اخبار سفرهای استانی دولت گفت که صداوسیما هم نیش‌‌هایش برایم نوش بود و هم نوش‌هایش نوش بود.

وی در بخشی از سخنانش هم درباره محرم بودن دولت به مردم گفت: دولت در حال حاضر محرمِ اسرار مردم است و مردم همه نوع پیام‌ها و اسرار خود را برای ما می‌فرستادند؛ دختری که خاطرخواه پسری بود اما دسترسی نداشت و به من نامه نوشت؛ برخی اسرار و زندگی خود را روی کاغذ می‌آورند و از من کمک می‌خواستند. حکومت اسلامی باید محرم اسرار مردم باشد.

* از دیگر نکته‌های جالب، همراه نبودن همراهان همیشگی احمدی‌نژاد در مراسم تجلیل امروز از احمدی‌نژاد بود که البته ضرغامی در سخنان خود به این نکته اشاره کرد که مسئولان دولت درخواست زیادی کرده بودند که در این مراسم حضور داشته باشند اما عذرخواهی می‌کنیم چراکه این جلسه اختصاص به مدیران رسانه ملی با احمدی نژاد دارد.

* الهام و محمد شیخان و میرتاج‌الدینی تنها همراهان احمدی‌نژاد در مراسم امروز بودند.

*حاضران در این مراسم که به حالت سکوت به سخنان احمدی نژاد گوش می‌داند در قسمتی از سخنان احمدی نژاد که گفت ما در دیدارها و سفرهای خارجی در اوایل که می‌نشستیم و گفت‌و‌گو می‌کردیم ما را جنگ ‌طلب و آدم‌کش معرفی می‌کردند که من هم گفتم کی آدم کشه؛ ما اهل بهار هستیم، بهار! این جمله رئیس‌جمهور خنده‌های حاضران را به همراه داشت.
 

لینک دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 تير 1392برچسب:احمدی نژاد,دولت خدمتگزار,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com