وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

خودکشی قربانی تجاوز
به گفته این سرباز آمریکایی، خاطرات آن تجاوز نیز تا سال ها دست از سر او برنداشته است تا جایی که یک بار او را به خودکشی کشانده اما از آن جان سالم به در برده است: "سال ۲۰۰۹ بود. تنها چند ماه از ازدواج دومم گذشته بود. دور و برم همه چیز خوب بود اما یک دفعه احساس کردم دیگر تاب و تحمل‌ام تمام شده. خاطرات آن تجاوز لعنتی. شکستن‌های پی در پی در درون خودم. احساس عجز و ناتوانی در پیدا کردن مفهوم دوباره 'مرد بودن'، و هزار علت دیگر برای افسرده بودن و مضطرب شدن. طاقتم 'طاق' شده بود. یک روز در ماه اکتبر، کلت ۹ میلیمتری که داشتم را برداشتم. گذاشتم وسط قفسه سینه و ماشه را کشیدم... بعد که به هوش آمدم فهمیدم چون مست بودم، دستم لرزیده و گلوله به جای قلب ستون فقراتم را شکافته. از آن روز فلج شدم."

دادگاه حفظ آبرو کرد!
جرامایا آربوگست از اینکه دادگاه فرمانده مافوق او را به عنوان متجاوز نشناخته خشمگین است. به گفته او، "با این که دادگاه در نهایت او را مقصر شناخت و از نیروی دریایی با 'خفت و خواری' اخراج شد اما هنوز اسمش در نقشه جرم و جنایت به عنوان یک 'متجاوز جنسی' ثبت نشده. دادگاه گفت که این کار را برای حفاظت از حریم خصوصی او انجام می‌دهد اما من می‌خواستم که نام و مشخصات او بروی نقشه جرم و بزهکاری که در دسترس همه مردم آمریکاست، درج شود تا همسایگان و هم محلی‌های او بدانند که یک متجاوز جنسی ممکن است در کمین دائمی آنها باشد."
گفتنی است موضوع تجاوز جنسی در ارتش آمریکا در سال های اخیر به یک معضل جدی برای دولتمردان آمریکایی بدل شده است. در این زمینه تا کنون چند فیلم مستند نیز ساخته شده که گهگاه واکنش مقامات این کشور را به دنبال داشته است.


نظرات شما عزیزان:

s.s
ساعت12:36---18 تير 1392
سلام دوست عزیزوااااقعا خیلی زحمت کشیدی که این وبلاگ بسیارزیبارو سرهم کردی خییییلی قشنگه//فکرنکنی میخوام چاپلوسی کنم واااقعا وب زیباییه میخواستم اگه زحمتی نمیشه این درخواست منو بپذیری نگران نباش،بخدا زحمت زیادی نیست فقط میخواستم بیای وبلاگم یعنی دهکده ی دانلود که مثل خودت مال لوکس بلاگه وبرروی تبلیغه بالای صفحه کلیک کنی//البته من فقط ازت درخواست میکنم به امید اینکه تو بپذیری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 تير 1392برچسب:پنتاگون,تجاوزجنسی به زنان و مردانوجنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com