وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

یکی از افراد جدا شده از منافقین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: این تظاهرات‌ها در رد شیوه‌های مختلف فریب رشوه و غلو سرکرده [منافقین] برای جلب دوستی ایرانی‌ها و خارجی‌ها در اروپا و آمریکا و دستیابی به حمایت و پشتیبانی آنها برگزار شد. وی با این اقدامات می‌خواهد همه از مواضع و مطالبات این گروهک حمایت کنند که در راس این مطالبات، ابقای اعضای این سازمان در عراق و بازگرداندن آنها از اردوگاه «لیبرتی» در بغداد به اردوگاه «اشرف» در استان «دیالی» عراق است.

 

وی افزود: در این تظاهرات‌ها به شهروندان فرانسوی و آلمانی و رسانه‌های رسمی و معروف دو کشور اطلاعاتی درباره جنایات سرکرده این گروهک تروریستی ارائه شد.

 

 

این عضو جدا شده از منافقین گفت: در میان شرکت‌کنندگان و سازماندهی‌کنندگان این تظاهرات تعدادی از مقامات سابق گروهک منافقین نیز حضور داشتند که معتقدند پافشاری سرکرده این گروهک برای باقی ماندن اعضای خانواده این افراد در عراق، این است که آنها قربانی این جدایی شوند.

 

بر اساس این گزارش، تظاهرات‌کنندگان میان پناهندگان ایرانی و شهروندان فرانسوی و آلمانی، بروشورها، کتاب‌ها و بیانیه‌‌های به زبان‌های فارسی، فرانسوی و آلمانی توزیع کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 تير 1392برچسب:رجویجنایت,فساد,خیانت,تظاهرات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com