وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

جاسوس آلمانی در ادامه سعی می‌نماید تا جوانان تحصیلکرده و دانشجو را در برابر نظام تعریف نماید که به جای حکومت اسلامی و دینی به دنبال زندگی هستند که نقش مذهب در آن کمرنگ‌تر است. توریست‌نمای آلمانی در ادامه به دروغ ادعای دیگری را مطرح می‌کند که در ایران دست یکدیگر را گرفتن توسط زوج‌های جوان در ایران ممنوع است. اگر چه در چند سطر بالاتر در همین گزارش این جاسوس آلمانی مدعی می‌شود که با سفر به ایران با چهره‌ای متفاوت از آن‌چه در فیلم آرگو دیده است مواجه می‌شود ولی دروغ‌های بسیار دیگری را در این گزارش مطرح می‌کند که دست کمی از آن فیلم ندارد.

در پایان گزارش خود نیز بار دیگر دروغی سر می‌دهد کهزنان و دختران ایرانی تلاش می‌کنند تا حجاب را کنار بگذارند. به اصطلاح توریست آلمانی با گفتن این‌که اکثر مردم ایران حکومت دینی و اسلامی نمی‌خواهند دروغ شاخ‌دار دیگری می‌گوید و در حالی این گزاره را مطرح می‌کند که هر سال در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جمعیت چند ده ملیونی به خیابان آمده و با آرمان‌های اسلام، انقلاب، امام و رهبری تجدید پیمان می‌کنند. وی در این‌باره اینچنین می‌نویسد: «دختران تلاش می‌کنند تا با شیوه‌های مداراگونه حجاب اجباری را دور بزنند. روسری‌ها برای پوشاندن مو مورد استفاده نیستند، بلکه جنبه تزئینی پیدا کرده‌اند؛ مانتوها و شلوارها بلند، ولی بسیار تنگند. شب‌ها در خیابان‌ها، زندگی چنان رنگارنگ است که گویی حکومت ایران دین‌سالار نیست، بلکه یک جمهوری مدرن است و گام بزرگی به سوی کشورهای اروپایی برداشته. و این دقیقاً همان حالتی است که اکثر مردم این کشور مایلند داشته باشند.» 

خاطر نشان می‌شود که رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از فتنه 18 تیر در سال 78 طی بیاناتی در خطبه‌های نماز جمعه تهران به تحلیل این فتنه پرداختند و از توطئه دشمنان برای تهیه گزارش‌هایی از گوشه و کنار کشور مبنی بر اینکه مردم دیگر اسلام را نمی‌خواهند برای ایجاد فضای غبارآلود و فتنه‌گون در کشور اشاره کردند. ایشان در این‌باره فرمودند: «از طرفى، برخى از خبرنگاران خارجى به‌خاطر بعضى از قضايا و مراسم گوناگون به ايران آمدند و رفتند با افرادى كه از قبيل خودشان بودند، مصاحبه كردند و از قول آن‌ها چيزهايى را نقل نمودند. در تلكس‌ها آمد كه: بله؛ فلان زن، يا فلان جوان، يا فلان مرد در فلان جاى تهران به ما گفت كه ما از اسلام بيزار شده‌ايم؛ ما از حكومت اسلامى بيزار شده‌ايم! به نظر آن‌ها رسيد كه زمينه‌هايى در حال فراهم شدن است. حالا جا دارد گله كنيم كه تيتر بعضى از روزنامه‌ها هم اين‌ها را به يك چيزهايى اميدوار مى‌كرد؛ خيال مى‌كردند كه مردم از اسلام برگشته‌اند! جاذبه‌هايى براى آن‌ها وجود داشت؛ براى اين كه فكرهايى بكنند و نقشه‌هايى بكشند و كارهايى را انجام دهند و افكارى را در سر بپرورانند!»

گفتنی است که چندی پیش نیز خبری بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که خبر از دستگیری تعدادی از جاسوسان اسلواکی‌تبار که در پوشش توریست ولی با تجهیزات جاسوسی به کشور آمده بودند، می‌داد. آنان مأموریت داشتند تا از برخی مراکز حساس در کشور عکس‌برداری نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 تير 1392برچسب: جاسوس توریست آلمان روحانیت بی حجابی کریور 18 تیر فتنه جاسوس اسلواکی ابزار جاسوسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com