وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اعضای این گروهک در این مطلب خود با مترادف‌سازی حرکات تروریستی به عنوان یک عمل خیر، می‌کوشند با سوءاستفاده از باورها و حقایق دینی، بهشت را به عنوان پاداش و جزای آن به مردم  بشارت ‌دهند.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از دیده بان:اخیراً یکی از گروهک‌های وابسته به جریان تروریستی خلق عرب موسوم به «المقاومة الوطنية الأحوازية» از زیر‌مجموعه‌های «حرکة النضال العربي لتحریر الأحواز» در پایگاه اینترنتی خود در جهت شبهه‌افکنی در دین اسلام و ایجاد حرکت‌های تروریستی در پوشش القائات دینی طی مقاله‌ای شعرگونه با نام "الطريق إلى الجنة"به تفصیل از لزوم حرکت‌های مسلحانه در استان خوزستان نام برده است و متذکر شده است که قطعاً جزای معنوی چنین حرکت‌هایی، بهشت است.
اعضای این گروهک در این مطلب خود با مترادف‌سازی حرکات تروریستی به عنوان یک عمل خیر، می‌کوشند با سوءاستفاده از باورها و حقایق دینی، بهشت را به عنوان پاداش و جزای آن به مردم  بشارت ‌دهند. فلذا با استفاده دروغین و ابزاری از دین، به دنبال اقدامات تروریستی و خرابکاری در استان خوزستان هستند. هم‌چنین در این مطلب سعی شده با سوءاستفاده از عواطف و احساسات مادری مخاطب خود را تحت تأثیر قرار دهد و با تحریک و تهییج عصبیت‌های قومی و نژادی، هم‌وطنان عرب خوزستانی را برای اقدامات مطلوب و مدنظر خود و اربابانشان، فریب دهند.
نکته دیگر متصور بر این نوشته و عمل این گروهک، این است که به نظر می‌رسد برای پوشش اقدامات احتمالی خود این حرکت را انجام داده باشد و این طور در رسانه‌ها به مخاطبین القاء کنند که این حرکات تروریستی توسط خود مردم خوزستان و برای رسیدن به بهشت بوده است و اعضای این گروهک‌ها هیچ نقشی در انجام آن نداشته‌اند. لذا بر ما واجب است با وجود هوشیاری کامل و بصیرت هم‌وطنان خوزستانی،‌ نسبت به این حرکت‌های تبلیغاتی و تروریستی برنامه‌ریزی‌شده اطلاع‌رسانی و افشاگری کنیم تا نیات و اهداف خبیثانه آنها بر همگان روشن و نمایان گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 تير 1392برچسب: بهشت تروریستی خلق عرب گروهک خوزستان عرب حرکة النضال العربي لتحریر الأحواز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com