وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مطهری اما در اقدامی که به وضوح از عدم اعتقاد وی به ولایت فقیه پرده بر می داشت حتی به دستور مقام معظم رهبری هم بی حرمتی نموده و از اقدام سفیهانه خویش در طرح سوال از رئیس جمهوری که در حال رفتن بود، دفاع نمود. اصلاً برای مطهری مهم نیست چه می گوید، فقط مهم است نامش از سر زبانها نیافتد، و بس.
امروز اما در اقدامی عجیب، وی خود را آنقدر مهم دانسته و مأمورین اداره اطلاعات که امثال ریگی ها را بر فراز آسمان ایران با اقتدار دستگیر و زمین گیر می نمایند را آنقدر مستأصل دانسته که برای جک ها و افاضات بی ارزشش دستگاه شنود نصب نمایند آن هم به شکلی بسیار ناشیانه که وی آن را کشف کند و حتی چهره آن افراد نیز قابل شناسایی باشد! رادیو فردا از قول این تیتر ساز رسانه های اپوزیسیون می نویسد:

"علی مطهری ۲۲ تیرماه از کار گذاشتن «دستگاه‌های مختلف استراق سمع و فیلمبرداری» در دفتر کار خود خبر داد و گفت این اقدام از سوی «یک نهاد اطلاعاتی» صورت گرفته است. ساعاتی پس از انتشار این خبر، وبسایت علی مطهری از دسترس خارج شد. به گفته وی، در تصاوير به دست آمده از اين تجهيزات، «تصوير فردی که آن را نصب می‌کند، به وضوح ديده می‌شود و تصوير دو نفر ديگر از ۹ نفر متجاوز به حريم اين ملک نيز تا حدودی واضح است."

مطهری دیگر در فضای سیاسی کشوری که احمدی نژاد ندارد و رئیس جمهوری مورد دفاع وی و هم فکرانش در حال استقرار است هیچ بهانه ای برای طرح نمودن نام خود و ضمناً برای خود شیرینی در مقابل آقای روحانی ندیده که بدینسان اعلام مهم بودن نماید، شاید روحانی به التماس های وی در طرح نامش به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیشتر تأمل نماید. رادیو فردا می افزاید:

"نماينده تهران در مجلس اضافه کرده است که اين افراد از «يک نهاد اطلاعاتی» بوده‌اند و از وزارت اطلاعات خواسته «در اسرع وقت توضيح کافی درباره اين حادثه اسفناک و اقدام غير قانونی و خلاف قانون اساسی و منطبق بر قانون جنگل بدهد. اين نخستين بار در دوره‌های اخير مجلس شورای اسلامی است که يک نماينده، از کار گذاشته شدن دستگاه‌های شنود و فيلمبرداری در دفتر کار خود خبر می‌دهد."

جالب است که وی سپس مدعی میشود یکی از مظنونین دستگیر شده است:

"علی مطهری روز شنبه در وبسایت شخصی خود به نقل از رئيس کلانتری محل نوشت که دو نفر از افرادی که وارد دفتر کار او شده بودند،‌ دستگير و «به اطلاعات ناجا» تحويل داده شدند، اما يک نفر «فرار» کرده بود."

سپس در اقدامی تبعیض نژاد آمیز دم از آقازادگی خود می زند و می گوید با افراد عادی متفاوت است! او می گوید:

"وی اين اقدام را «نقض آشکار و گستاخانه حقوق شهروندی» توصيف کرده و افزوده است: «زمانی که با يک نماينده شناخته شده مجلس اينگونه رفتار می کنند،‌ معلوم نيست چه ظلم هايی در حق مردم عادی روا داشته می‌شود."

سپس تیر خلاصی که رادیو فردا با استناد به حرفهای انتقام جویانه وی از وزارت اطلاعات نقل می کند، زده می شود:

"اين نماينده مجلس که در سال‌های اخير از منتقدان برخی سياست‌های امنيتی حکومت ايران بوده، درباره تبديل «سرباز گمنام امام زمان به سرباز گمنام شيطان» هشدار داده است."

ظاهرا این فرزند ناخلف نمیداند پدرش با تیر چه کسانی به شهادت رسیده! در دامان أمن کدام نظام و با فداکاریهای کدام سربازان گمنام بزرگ شده و از رانت نام چه کسی استفاده سوء کرده و به مقام نمایندگی مجلس رسیده. وی اصلاً از خود نمی پرسد که با فرض صحت اتهامات سخیفش به همه ارکان نظام مانند شورای نگهبان و وزارت اطلاعات، چرا باید این وزارت در دفتر وی دستگاه شنود نصب کند؟ چه وابستگی ای بین وی و ضد انقلاب وجود دارد که به گفته رادیو فردا "این اولین بار است که در دفتر یک نماینده دستگاه شنود نصب می شود"؟ آیا وی از رجبعلی مزروعی ها هم بیشتر به دشمنان نظام خوش خدمتی نموده که باید حساسیت نظام به وی برانگیخته شود؟ از خانم حقیقت جو هم بدتر بوده که در دفتر او نیز دستگاه شنود نصب نشده؟ فردا که کذب بودن این ادعای مطهری نیز مشخص شود، آیا روحیه کبر و نخوتی که بر زندگی این آقازاده ناخلف شهید مطهری حاکم شده به او اجازه خواهد داد به خاطر این اشتباهات دشمن شاد کن خود، از پیشگاه امام عصر "عج" به خاطر اهانت به سربازان مجاهدش عذر خواهی نماید؟ ظاهراً اعلام امکان تقلب در انتخابات مجلس، بدنام نمودن وزارت اطلاعات و خلاصه اهانت های وی همه و همه به نهادهای مختلفی برمی گردد که در ردّ صلاحیت شدنش دخیل بوده اند، و این یعنی چوب حراج زدن به نام شهید بزرگوار انقلاب برای تسویه عقده های شخصی و انتقام گیری.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 تير 1392برچسب:علي مطهري , صلاحيت , انتقام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com