وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری دام پرس، «احمد معاذ الخطیب»، رئیس سابق ائتلاف معارضان سوری ضمن انتقاد شدید از گروه «جبهه النصره»، وابسته به سازمان تروریستی القاعده، این گروه را «باندی جنایتکار» خواند که به هیچ یک از ارزش‌های دینی و اخلاقی پایبند نیست.

خبرگزاری فارس: معاذ الخطیب: «جبهه النصره» در سوریه باندی جنایتکار است

وی که در واکنش به ترور «کمال الحمامی»، یکی از سرکردگان گروه‌های تروریستی ارتش آزاد سوریه سخن می‌گفت، افزود: حمامی را این گروه جنایتکار (جبهه النصره) که نه از دین و نه اخلاق و نه عشق به وطن بویی نبرده و تصور می‌کند که جهاد فقط کشتن و خون ریختن است، ترور کرده و به قتل رساند.

گروه تروریستی موسوم به «گردان‌های امارت شام و عراق»، وابسته به سازمان القاعده و جبهه النصره «محمد کمال حمامی»، معروف به «ابو بصیر اللاذقانی» یکی از اعضای شورای عالی ارتش آزاد و سرکرده گروه تروریستی «کتائب العز بن عبد السلام» را ترور کردند.

پس از اعلام خبر ترور کمال حمامی، ارتش آزاد سوریه اعلام کرد که ترور الحمامی از سوی جبهه النصره را به مثابه اعلام جنگ این گروه علیه خود تلقی می‌کند.

این در حالی است که پایگاه اینترنتی «الثوره» وابسته به گروه‌های مسلح سوری برای اولین بار از زمان آغاز به کار در فوریه 2010 تاکنون جبهه النصره و در راس آن «ابو ایمن العراقی»، از رهبران سازمان القاعده را باندهای القاعده خواند و آنها را متهم به بازداشت آزادگان و سرقت و غارت برخی نیازهای گروه‌های مسلح وابسته به ارتش آزاد و اهالی آنها در مناطق تحت نفوذشان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 24 تير 1392برچسب:تروریست,وهابی,جنایت,فساد,سسعودی,ارتش آزاد,جبهه النصره,سوریه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com