وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اخبار و اطلاعاتي در مورد ديدارهاي ديگر "مولوي عبدالحميد" با مقامات سياسي و امنيتي آل سعود در دست نيست.

به گزارش شيعه آنلاين، "مولوي عبدالحميد" چهره سرشناس اهل سنت ايران و امام جمعه مسجد مکي زاهدان حدود 10 روز پيش به عربستان سعودي سفر کرد. رسانه هاي نزديک به تنها هدف سفر او را بجا آوردن عمره تمتع عنوان کردند.
پس از اعلام شدن خبر سفر او به عربستان، پايگاه خبري شيعه آنلاين با انتشار خبر اعلام کرد که هدف از اين سفر شايد در ظاهر بجا آوردن عمره تمتع باشد، اما به نظر مي رسد هدف اصلي آن ديدار "مولوي عبدالحميد" با مقامات ارشد سياسي و امنيتي رژيم آل سعود باشد.
در همين راستا اخبار رسيده از عربستان حاکي از آن است که "مولوي عبدالحميد" چند روز پيش به ديدار "عبدالله عبدالمحسن الترکي" چهره سرشناس وهابيت و دبيرکل انجن جهان اسلام (رابطة العالم الاسلامی) در مکه رفت و با وي به گفتگو پرداخت.
گفتني است جزئيات کامل اين ديدار و موضوعات مطرح شدن در آن تا به اين لحظه بطور کامل منتشر نشده و رسانه هاي نزديک به "مولوي عبدالحميد" تنها بخش هايي از اين ديدار که موضوعات کلي مربوط به جهان اسلام در آن مطرح شد را منتشر کرده اند.
گفته مي شود امام جمعه مسجد مکي زاهدان در اين دیدار توضیحاتی درباره فعالیت‌های مدارس دینی اهل سنت در بلوچستان ایران ارائه نمود و سپس اعلام کرد که شورای هماهنگی مدارس دینی اهل سنت استان سیستان و بلوچستان مایل است که نسخه هایی از فتاوی و بحث های صادر شده از آکادمی فقه اسلامی تابع انجمن جهان اسلام را دريافت کند!
قابل ذکر است اخبار و اطلاعاتي در مورد ديدارهاي ديگر "مولوي عبدالحميد" با مقامات سياسي و امنيتي آل سعود در دست نيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب:مولوی عبدالحمید,وهابی,سعودی,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com