وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

علیمف ادامه می دهد: فقط یک سال حکومت اخوان المسلمین بر مصر باعث از بین رفتن وحدت ملی در این کشور، بروز دودستگی ها در رهبری آن، ایجاد اختلافات فرقه ای و درگیری هایی با رنگ و بوی دینی شد. اصلاح خرابی هایی که اخوان از خود به جا گذاشتند نیازمند یک زمان طولانی و تلاش های بسیار از سوی مصر و دیگر کشور های عربی است.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از «شیعه نیوز» رییس دار الافتاء روسیه "فرید علیمف" در طی اظهاراتی از حکومت روسیه خواست مانع از ورود مفتی ناتو "یوسف قرضاوی و هر یک از هم فکرانش به روسیه شود و آنها را دشمن روسیه و مسلمانان این کشور معرفی کرد.

علیمف ادامه می دهد: فقط یک سال حکومت اخوان المسلمین بر مصر باعث از بین رفتن وحدت ملی در این کشور، بروز دودستگی ها در رهبری آن، ایجاد اختلافات فرقه ای و شکل گیری آشفتگی ها و درگیری هایی با رنگ و بوی دینی شد. اصلاح خرابی هایی که اخوان از خود به جا گذاشتند نیازمند یک زمان طولانی و تلاش های بسیار از سوی مصر و دیگر کشور های عربی است، بر حذر باشید که گرو های تروریستی قصد سیطره بر تمام خاور میانه را دارند.

در همین راستا "ریس سلیمانف" رییس مرکز ادیان و اقوام در "ولگا" در سخنانی گفت: سقوط نظام سیاسی اخوان در مصر گواه این مطلب است که به قدرت رسیدن اسلام گرایان افراطی فقط بوی خون می دهد، جهان دوره یک ساله ی ریاست جمهوری مرسی را فقط با قتل ، ترس و وحشت، عدم آزادی بیان و سرکوب روزنامه نگاران و مسیحیان به یاد می آورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب:قرضاوی,مفتی ناتو,وهابی,جنایتکار,سع,دی,قطر,اخوان المسلمین,فتاوی ضد شیعه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com