وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

حسون در ادامه افزود: حال این همان حماسی است که سوریه همواره پشتیبان آن بود و روزی که همه ی درها به روی آن بسته شد سوریه او را یاری کرد، همین حماس امروز به دشمن سوریه تبدیل شده، میخواهم از حماس بپرسم: چه سودی از دشمنی با سوریه می بری؟

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» مفتی اعظم سوریه "بدر الدین حسون" در انتقادات و گله هایی تند خطاب به حماس اظهار داشت: حماس کم کم به شکل دشمن سوریه در آمده است؛ روزی که بیشتر عرب، حماس را کنار گذاشت سوریه آن را با آغوش باز پذیرفت.

در زمان اشغال عراق وزیر اسبق امور خارجه ی آمریکا "کالن پاول" در طی اولین سفرش به سوریه عنوان نمود : آمریکا حاضر است در ازای عدم حمایت سوریه از مقاومت تمام تحریم ها و اقدامات بین المللی ضد سوری اش را لغو کند اما آنروز بشار اسد این معامله ی پرسود را به خاطر مقاومت نپذیرفت.

وی در ادامه افزود: حال این همان حماسی است که سوریه همواره پشتیبان آن بود و روزی که همه ی درها به روی آن بسته شد سوریه او را یاری کرد، همین حماس امروز به دشمن سوریه تبدیل شده، میخواهم از حماس بپرسم: چه سودی از دشمنی با سوریه می بری؟ من از حماس پشتیبانی و یا کمک نمی خواهم و نمی خواهم که ما را تایید کند اما می خواهم به همه ی عرب و مسلمانان یادآور شوم چه کسی بود که مردم غزه را یاری کرد تا پایداری نماید؟ از حماس نمی خواهم که یاری مان کند اما درخواست دارم حقیقت سوریه ایی که امروز به او تهمت می زنند ضد مقاومت است را به یاد آورد، بر حماس است که حقیقت را با صدای بلند فریاد کند.

وی در پاسخ به این سوال که در حماس کسانی هستند که به صراحت اعلام می کنند پشتیبانی از مقاومت قتل شهروندان را توجیه نمی کند، گفت: از حماس می پرسم: آیا ارتش سوریه در طول سی سال گذشته کسی را به قتل رسانده؟ ارتش باید از خود دفاع کند زمانی که می بیند روزانه مقادیر بالای اسلحه و مهمات و تروریست از خارج جهت کشتن آنها و ضربه زدن به حکومت وارد کشور می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب:سوریه,مقاومت,حمایت از مقاومت,انتقاد از دشمنان سوریه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com