وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

با آنکه مجری بی بی سی فارسی "ناجیه غلامی" سعی داشت تا میهمانان برنامه خاطره ای از کشف ابزار جاسوسی در اتاق و یا محل کار خود بیان کنند اما هیچکدام از دو میهمان برنامه در این باره مطلبی بیان نکردند، حتی فاطمه حقیقت جو در بخشی از سخنان خود در این خصوص گفت: "استفاده از ابزار شنود و ... نه تنها توسط نهادهای امنیتی بلکه توسط دیگر احزاب مورد استفاده قرار می گیرد زیرا دسترسی به آن در جامعه خیلی راحت است!".
حال باید از میهمانان برنامه پرسید با وجود آنکه خودتان اظهار می کنید دسترسی به ابزار شنود در ایران چندان سخت نیست چطور مسئولیت این اقدام را متوجه نهادهای امنیتی نظام می کنید!؟ آیا ممکن نیست احزاب و یا گروه های دیگر با انگیزه های خاص دست به چنین اقدامی زده باشند! همچنین چه لزومی دارد یک نهاد امنیتی با وجود آنکه می تواند مراحل قانونی را طی کند به صورت خودسر دست به چنین اقدامی زده باشد.
فراموش نکنیم که قصد بی بی سی فارسی جنجال آفرینی بر سر ارگانی است که تاکنون شرافت،قانون مندی و پایمردی آن در نظام ج.ا.ا بی سابقه است؛ به عبارت دیگر کمتر می توان در مورد سایر نهادهای دولتی اینگونه با آرامش و اطمینان خاطر سخن گفت حال آنکه در مورد نهادهای امنیتی این چنین نیست.
 
 
فاطمه حقیقت جو در ادامه مصاحبه با بی بی سی فارسی به حزب مشارکت اشاره کرد و افزود: "در آن زمان از طرف دیگر احزاب کارهایی مشابه آنچه رخ داده است انجام می شد ولی شخصا سابقه ای از به کار بردن وسایل شنود در محل کار و یا ... نداشتم، من به هیچ عنوان نگران حرف ها و کارهایی که می کردم نبودم و ترسی هم از این بابت نداشتم که روزی در اتاق من وسایل شنود کار بگذارند!".
با وجود انکه میهمانان برنامه خاطره ای از وسایل شنود نداشتند (!) اما مجری بی بی سی فارسی "ناجیه غلامی" برای خالی نبودن عریضه به بخشی از سخنان علی مطهری اشاره کرد که " او (مطهری) قصد دارد وزیر اطلاعات را برای پاسخگویی در خصوص بکارگیری وسایل شنود در اتاقش به مجلس بکشاند".
گفتنی است با وجود آنکه هنوز دلیل و یا مدرک قابل قبولی در این خصوص وجود ندارد اما علی مطهری همچنان اصرار دارد وزیر اطلاعات را مقصر اصلی جلوه دهد حال آنکه [همچنان که پیشتر گفته شد] ممکن است بکارگیری ابزار شنود توسط دیگر احزاب و یا گروه های سیاسی انجام شده باشد و نه نهادهای امنیتی علی الخصوص وزارت اطلاعات که اصولا نیازی به انجام مخفیانه و غیرقانونی آن ندارند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب: صدای آمریکا , مسیح , ناجیه غلامی , مطهری , شنود, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com