وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه خبری "ولی امر"به نقل  از بی باک ،پس انتخابات با شکوه 24 خرداد و انتخاب دکتر روحانی، تعدادی از مردگان سیاسی گویی فرصت را برای حیات مجدد خود فراهم دیده اند و در رسانه های زنجیره ای اصلاحات که تنها تریبون آن هاست به بیان افاضات و خط و نشان کشیدن برای دولت آینده پرداخته اند. نتیجه غافلگیر کننده انتخابات باشکوه دوره یازدهم ریاست جمهوری شاید مدتی باعث بهت شد اما قدر مسلم آنچه بر همه روشن و مبرهن است این موضوع است که همه در برابر حفظ از ارزش های نظام و آرمان های انقلاب موظفیم اما مدتي است كه غفلت از جريان ننگين فتنه 88 و پياده نظام آن در فضاي موجود زمينه را براي گستاخي و سعي در به صحنه آمدن مجدد و تطهير كساني كه ضربات مهلكي را بر پيكره نظام و اسلام و اعتقادات مسلمان‌ها زدند فراهم كرده است.

 
كساني كه از روي غفلت و ساده‌انديشي و يا به دليل برخي از آلودگي‌هاي مالي و سياسي و تعصب‌هاي كور حزبي و جناحي اصرار دارند، بازيگران شكست خورده و رسوا شده را بار ديگر و در پوشش فريبكارانه به صحنه باز گردانند و راه را براي فتنه‌انگيزي در فرصتي ديگر باقي بگذارند. آنهايي كه در زمان فتنه پشت‌سر دشمنان اسلام و ملت حركت كرده و موضع غير‌شفاف داشتند و هر آنچه كه از دستشان برآمد براي پنجه كشيدن بر پيكره نظام انجام دادند؛ امروز مجدداً از غفلت بخشي از اصولگرايان سواستفاده كرده و بدنبال مستمسكي براي مطرح كردن مجدد خود هستند تا شايد آبروي رفته خود را نزد ملت بازيابند.

آنها با اينكه مسؤول مستقيم مرگ ده‌ها ايراني درسال 88 و همچنين زيان‌هاي هنگفت اقتصادي و سياسي به كشور در سال گذشته هستند، اما همچنان با پررويي، ژست طلبكارانه مي‌گيرند و از واردكردن هر ضربه‌اي بر پيكره نظام دريغ نمي‌كنند.
 
 
يكي از اين افراد محمدرضاخاتمي است.
 
 
 
 
 
وی برادر سید محمد خاتمی، همسر زهرا اشراقی و رئیس سابق حزب کذایی مشارکت است. محمدرضا خاتمی در گفت‌وگو با سایت جماران گفت:  «در برنامه آقای روحانی به وضوح می‌توان مشاهده کرد که ایشان به توسعه سیاسی پایبند است اما این‌که اولویت به چه بخشی داده می‌شود هنوز مشخص نیست. وزیر کشور باید کسی باشد که توسعه سیاسی را قبول داشته و به تحزب باور داشته باشد و انتخابات را آزاد برگزار کند. من در بین اصولگرایان کسی را نمی‌شناسم که این صفت را داشته باشد مگر این‌که خود را نشان نداده و سکوت کرده باشد، بنابراین انتظار ما این است که یک اصلاح‌طلب شناخته شده و مومن به توسعه سیاسی در راس وزارتخانه قرار بگیرد
 
جناب محمد رضا خاتمی باید پاسخ دهد اصلاح طلبان تندرو و رادیکال که هم دوره ایشان در مجلس ششم بودند یعنی همان دوران که مسئولیت نائب رئیسی مجلس را به عهده داشت، در فتنه 18 تیر 78 همچنین در فتنه اسرائیلی آمریکایی 88 چه نقشی را ایفا کرد؟ یادتان هست یا لازم به یادآوری است؟
 
مضحکتر اینکه بعد از برخی اصلاح طلبان به اصطلاح معتدل(!) که در این مدت سعی کرده اند به هر وسیله ای متوسل شوند تا جایی برای خود در دولت آینده باز کنند، حال بر پایه هر دم از این باغ بری می رسد محمدرضا خاتمی هم با وقاحت تمام ژست مردمی به خود گرفته است و برای نظامی که 4 سال پیش با هم پیمانانش قصد فروپاشی آن را داشت دایه دلسوزتر از مادر شده است!
 
هشدار اينكه امروز برخي‌ها كه در ماجراي فتنه بزرگ 88 رفوزه شدند، فتنه و فتنه‌گران دارند تطهير مي‌شوند؛ امروز كساني كه آب در آسياب جريان فتنه مي‌ريختند دارند تطهير مي‌شوند. از سران فتنه كه ماموريت بيروني‌دارند و نيز از برخي آلودگان به چرب و شيرين دنيا و گرفتارشدگان در تعصب هاي كور گروهي و جناحي انتظار حق گويي و واقع بيني نمي‌رود.
 
 
 
نبايد فراموش كرد كه كت و شلواري بودن، پز روشنفكري داشتن و فرار رو به جلو دليلي براي ناديده گرفتن فتنه گري‌ها و اغتشاشات و كودتاي مخملي آنان نيست و اگر امروز اين اراذل سياسي و خوارج نظام اسلامي محاكمه و مجازات نشوند، نه تنها درس عبرتي براي اصحاب ريز و درشت فتنه نخواهد بود بلكه هيچ تضميني نيز براي تكرارنشدن حوادث تلخ گذشته وجود نخواهد داشت.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:منافق,تندروها,اغتشاشگران,ضدانقلاب,محمدرضا خاتمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com