وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی که در فیلم جدیدش به بهانه صلح و دوستی به مدح مذهب ضاله بهاییت پرداخته است، خطاب به ساکنان اشغالگر رژیم صهیونیستی گفت: شما را دوست دارم اما خواهش می‌کنم به ایران حمله نکنید چراکه حمله راه حل نیست بلکه وضع را بدتر می‌کند.

 

مخملباف در این جشنواره با بیان اینکه سخنان مقامات صهیونیست برای حمله به مراکز اتمی ایران فایده‌ای ندارد، خواستار حمایت اسرائیل و غرب از کسانی شد که به گفته او «نیروهای دمکرات» هستند و افزود: آمریکا و اروپا نمی‌خواهد ایران دمکراتیک باشد بلکه تمام تلاش آنها مراقبت مسئله اتمی است.

وی با بیان اینکه ممکن است در آینده چنین فیلمی را درباره زرتشتیان یا ادیان هندی بسازد، گفت: من متدین نیستم اما نمی‌توان امور دینی و قدرت آن در امور را رد کرد؛ من پیروان بهائیت را در این فیلم انتخاب کرده‌ام زیرا آنان رویکردی دارند که می‌تواند برای پیروان دیگر ادیان نمونه باشد.

نام فیلم تازه مخملباف "باغبان" است که به ترویج فرقه ضاله بهائیت می پردازد، در این فیلم باغ متعلق به بهائیان نمایش داده شده و درباره فرقه ضاله بهائیت سخن گفته می شود . فیلم باغبان روایتی مستند از باغ های اطراف آرامگاه بها الله رهبر فرقه ضاله بهاییت در منطقه عکا در نزدیکی شهر حیفا در سرزمین های اشغالی بیت المقدس است است . عنوان باغبان برگرفته از نام شخصیت بهایی فیلم که یک باغبان است می باشد و این فیلم مملو از منظره های زیبای باغهای بهائیان در اسرائیل است.

در این فیلم که فاقد فیلمنامه و خط مشخص داستانی است محسن مخملباف به اتفاق پسرش میثم در نقش دو فردی هستند که برای جستجوی دینی که انسان را از خشونت برهاند به اسرائیل سفر می کند و در آن سفر مخملباف جذب آئین بهائیت شده اما پسرش دین را عامل خشونت می داند و با اصل پیروی از دین مخالف است.

محسن مخملباف چند سالی است از کشور رفته و به ساخت فیلم‌هایی با سفارش جشنواره‌‌های غربی با درونمایه پورنوگرافیک و سیاه نمایی بر ضد ایران مشغول می‌باشد. محسن مخملباف پس از فیلم سکس و فلسفه که در آن بصراحت اخلاق جنسی را زیر سئوال برد بود در تازه ترین فیلم خود با عنوان باغبان به تبلیغ مستقیم بهائیت پرداخته است.

محسن مخملباف که ابتدای انقلاب با فیلمهای افراطی نظیر دو چشم بی سو و توبه نصوح سرشار از شور انقلابی بود، اکنون تبدیل به مبلغ صریح بهائیت و مدافع اسرائیل شده است.


برای مشاهده و دانلود گزارش ۲۰:۳۰ درباره این خبر اینجا کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:روشهای تبلیغ در بهاییت, بهاییت و استعمار, برچسب ها: بهاییت, اسراییل, ایران, انقلاب اسلامی, فیلم, کارگردان, محسن مخملباف, فیلم باغبان, باغ های بهایی, اپوزوسیون, , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com