وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شیخ سلفی "علاء سعید" که از میزبانان برنامه ی ضد شیعی "عین علی الشیعه" در شبکه ی مذهبی "الرحمه" و عامل اصلی فاجعه ی ابونمرس واقع در استان جیزه بوده است، حال با تحریکات خود به یکی از عاملان اصلی کشتار های شب گذشته در منطقه ی سوئز مصر تبدیل شده است.

SHIA-NEWS.COM شیعة نیوز:
 
به گزارش «شیعه نیوز» یک مسئول امنیتی مصری در منطقه ی سوئز در اظهاراتی عنوان نمود: شیخ سلفی "علاء سعید" که از میزبانان برنامه ی ضد شیعی "عین علی الشیعه" در شبکه ی مذهبی "الرحمه" و عامل اصلی فاجعه ی ابونمرس واقع در استان جیزه بوده است، فاجعه ای که منجر به شهادت رهبر شیعی "شیخ حسن شحاته" و چند تن از یارانش شد، حال با تحریکات خود به یکی از عاملان اصلی کشتار های شب گذشته در منطقه ی سوئز مصر تبدیل شده است.

این شیخ سلفی با تحریکات خود بر به کار گیری خشونت نسبت به مردم این منطقه تاکید نموده، به نحوی که در درگیری ها میان مردم منطقه ی سوئز و حامیان رییس جمهور برکنار شده ی مصر "مرسی" دهها نفر کشته و زخمی شدند.

این منبع امنیتی در ادامه افزود: اتهامات متوجه این شیخ سلفی و احمد حمود از اعضای حزب عدالت و آزادی و چند تن دیگر از رهبران اخوان المسلمین است، و تا کنون هیچ حکمی مبنی بر دستگیری این افراد صادر نشده، اما به محض صدور حکم این افراد بازداشت خواهند شد.در همین راستا ساکنان منطقه ی سوئز خواستار برپایی تظاهرات بر علیه این شخصیات و محاکمه ی آنها شد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:سلفی , شیعه , شحاته , سوئز , کشته , شیعه نیوز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com