وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


این کار که توسط سازمان جاسوسی سیا انجام شده و سپس عکس‌های تهیه شده توسط یک موسسه به ظاهر ایتالیایی منتشر گردیده سعی کرده تا این نکته را به مخاطب القا نماید که جمهوری اسلامی به دلیل جلوگیری از ترویج فحشا و فساد در جامعه و ممانعت از آندلوسیزاسیون ایران متهم به سرکوبگری است، در حالی اکثریت و آحاد مردم خواهان جلوگیری از فساد در جامعه هستند و این را به عنوان یک مطالبه اصل از مسئولین خود طلب می‌کنند. این تصاویر اغلب از مکان‌ها و افراد معلوم‌الحالی تهیه کرده است که به خوبی اغراض دشمنانه تهیه کننده و منتشر کننده آن را به خوبی مشخص می‌کند و باید اشاره کرد که برای فهم درست از زندگی ایرانیان کافی است در شب‌های ماه مبارک رمضان سری به مساجد و مجالس دعا و مناجات زد تا جمعیت کثیر متدینین را مشاهده نماید.

از نکات جالبی که باید به آن اشاره کرد پوشش سریع این عکس‌ها و تهیه گزارشی مکتوب درباره آن در رادیو فردا به عنوان ارگان رسمی سازمان جاسوسی سیا است که به خوبی از عمق ارتباط تنگاتنگ عاملان این‌کار با سازمان جاسوسی سیا و رسانه‌هایش خبر می‌دهد.

جالب‌تر آن‌جاست که برخی محکومان امنیتی و فراریان از کشور که اگر چه تا الآن تلاش می‌کردند تا ارتباط خود و مزد گرفتنشان از بیگانگان را از منظر عموم پنهان نمایند ولی اکنون با متواری شدن از کشور دیگر پرده‌ها کنار رفته و به خوبی چهره مزدورشان برای مردم رونمایی گشته بلافاصله با ذوق‌زدگی فراوان در شبکه‌های اجتماعی صهیونیست‌ساخته، چون فیس‌بوک اقدام به انتشار این عکس‌ها نمودند.


خاطر نشان می‌شود که رهبر معظم انقلاب اسلامی طی بیاناتی در خطبه‌های نماز جمعه تهران که به تحلیل فتنه 18 تیر می‌پرداختند از همین ترفند دشمنان پرده‌برداری کردند و فرمودند: «برخى از خبرنگاران خارجى به‌خاطر بعضى از قضايا و مراسم گوناگون به ايران آمدند و رفتند با افرادى كه از قبيل خودشان بودند، مصاحبه كردند و از قول آن‌ها چيزهايى را نقل نمودند. در تلكس‌ها آمد كه: بله؛ فلان زن، يا فلان جوان، يا فلان مرد در فلان جاى تهران به ما گفت كه ما از اسلام بيزار شده‌ايم؛ ما از حكومت اسلامى بيزار شده‌ايم! به نظر آن‌ها رسيد كه زمينه‌هايى در حال فراهم شدن است. حالا جا دارد گله كنيم كه تيتر بعضى از روزنامه‌ها هم اين‌ها را به يك چيزهايى اميدوار مى‌كرد؛ خيال مى‌كردند كه مردم از اسلام برگشته‌اند! جاذبه‌هايى براى آنها وجود داشت؛ براى اين كه فكرهايى بكنند و نقشه‌هايى بكشند و كارهايى را انجام دهند و افكارى را در سر بپرورانند!»

لازم به ذکر است که نهادهای مسئول باید با هوشیاری بیشتر جلوی این اقدامات ساختارشکنانه این عوامل یا فریب‌خوردگان دشمن را بگیرند تا دیگر شاهد این مسائل نباش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:فحشا,جاسوس آمریکایی,بی حیایی,حیوانی,منافق,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com