وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

598: برخی از رسانه‌های کشور در روزهای اخیر از عباس آخوندی به عنوان گزینه پیشنهادی حسن روحانی به عنوان وزیر مسکن و شهرسازی نام برده‌اند؛ اما ظاهرا او یکی از افرادی است که به سلامت انتخابات 88 در جلسه ای در محضر رهبر انقلاب اعتراف کرده است.

نمایندگان میرحسین موسوی در دیدار با رهبر انقلاب. از راست: عباس آخوندی- حسن عابدجعفری- ابوالفضل فاتح- بیژن زنگنه- قربان بهزادیان نژاد- محمدرضا بهشتی

به گزارش رجانیوز، یکی از فعالان رسانه‌ای کشور در وبلاگ شخصی خود در این زمینه نوشته است: 

روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گریزی هم به ماجرای اتهام تقلب در سال ۱۳۸۸ زدند و فرمودند: «در انتخابات سال ۸۸، آن کسانى که فکر میکردند در انتخابات تقلب شده، چرا براى مواجهه‌ى با تقلب، اردوکشى خیابانى کردند؟ چرا این را جواب نمیدهند؟ صد بار ما سؤال کردیم؛ نه در مجامع عمومى، نخیر، به شکلى که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب، چرا عذرخواهى نمیکنند؟ در جلسات خصوصى میگویند ما اعتراف میکنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نیفتاده بود، چرا کشور را دچار این ضایعات کردید؟»

اما در مصداق یابی سخنان رهبر انقلاب مبنی بر این که چه کسانی در جلسات خصوصی اعتراف می کنند که تقلبی نبوده است اما در مجامع عمومی ساکت می شوند و عذرخواهی نمی کنند، یادم به گزارش تاریخی برادرم جعفر فرجی افتاد که در آن از جلسه خصوصی نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری با رهبر انقلاب در خرداد ۱۳۸۸ روایت می کردند. بخشی از این روایت را دوباره بخوانیم.

«آقای آخوندی که باجناق آقای ناطق نوری و وزیر مسکن کابینه آقا بوده اند ، دستان خود را بالا بردند . داشتند شروع به صحبت می کردند که آقا فرمودند : خودتان را معرفی کنید؟ احساس کردم بدجوری آقای آخوندی در خودش فرورفت . با تعجب گفتند که آخوندی هستم عضو ستاد موسوی . آقا فرمودند بله مواضعتان را اخیرا در روزنامه ها دیده ام . اهل دلی می گفت که حکمت این برخورد آقا شاید این بوده که ایشان جناب آقای آخوندی جدید را با مواضع جدیدش نمی شناختند و احتیاج داشتند ایشان خودشان را درست با همین عنوان جدید معرفی کنند .  آقای آخوندی گفتند که آقا بنده در انتخابات سال ۷۶ وقتی آمار آراء تا حدودی مشخص شد نشستم و بیانیه ای را آماده نمودم و به آقای ناطق گفتم انتخابات را به آقای خاتمی تبریک بگوییم . آقا این را می دانیم که در یک جامعه مترقی بایست کسی که شکست می خورد شکست را بپذیرد و همچنین می دانیم که هر چقدر آراء این انتخابات که در داخل صندوق ها ریخته شده بازشماری شود تغییری بوجود نمی آید و قبول داریم که مردم این آراء را در صندوق ها ریخته اند (تا بدینجا آقای آخوندی دو اعتراف بزرگ را انجام داده بود.) اما اعتراض ما به این است که با بداخلاقی کاری نموده اند که مردم به اشتباه افتاده اند . کلیت بحث این بود که چرا احمدی نژاد طوری عرصه را طراحی نمود که رای به موسوی معادل رای به هاشمی شد و افکار عمومی را احمدی نژاد طوری هدایت کرد که گویی هر کس به موسوی را بدهد انگار به هاشمی رای داده است و … این یعنی تقلب در انتخابات.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:اغتشاشگران,تهمت تقلب,فتنه88,موسوی,کروبی,منافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com