وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

تلاش رسانه های ضدانقلاب برای فضاسازی و ایجاد فشار بر رئیس جمهور منتخب ایران همچنان ادامه دارد که پیشتر در گزارشی زیر عنوان "پیشنهاد بی بی سی برای وزارت فرهنگ" به گوشه ای از آن پرداختیم.

در همین راستا، علیرضا نوری زاده، جمشید چالنگی و محسن سازگارا (سه تن از اخراجی های صدای آمریکا) طی برنامه ای در تلویزیون "ایران فردا" به تعیین تکلیف برای دکتر روحانی پرداختند.

 

این سه نفر پس از سال ها جیره خواری در صدای آمریکا، از این شبکه دولتی طرد شده و ابعاد جالبی از دروغ پردازی های VOA را افشا کردند

نوری زاده خواستار این می شود که "روحانی پیش از مراسم تحلیف در مقابل رهبر ایران موضع بگیرد" و "در انتخاب کابینه با رهبر همانگ نباشد".

وی که یکی از فعالان اصلی و خط دهندگان فتنه سبز به شمار می آید، ادامه داد: «روحانی باید از خودش جربزه نشان دهد و اعلام کند نه تنها خاتمی باید در مراسم تحلیف باشد، بلکه موسوی و کروبی نیز باید حضور داشته باشند.»

محسن سازگارا هم با بیان این ادعا که "اعتدالی که روحانی از آن دم می زند در حال تبدیل شدن به مصلحت گرایی است" خواستار اتخاد مواضع رادیکال از سوی رئیس جمهور منتخب مردم ایران شد.

دکتر روحانی در مواضع خود پس از انتخابات، بر وفادار بودن به وعده های اعتدال گرایانه و دوری از افراطیون تاکید داشته که همین امر موجب دستپاچگی و عصبانیت بدخواهان ایران و انقلاب شده است؛ بی تردید، کوتاه ماندن دست فتنه گران از کابینه یازدهم، این عصبانیت را بیشتر هم خواهد کرد.

منبع: جام نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:ضدانقلاب,فشارومنافق ,وخارج نشین,خائن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com