وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این مواضع انقلابی رئیس جمهور منتخب در حالی بصورت شفاف مطرح می شود که صهیونیستها امید بسیاری به تغییر مواضع روحانی در قبال رژیم نامشروع اسرائیل بسته بودند.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، شاید آمریکایی ها و صهیونیستها به دیدگاه های واقعی رئیس جمهور منتخب ملت ایران آگاه شده اند که دیروز موج جدید تحریمها را علیه ایران در دستور کار قرار دادند.
رییس‌جمهور منتخب مردم ایران امروز بر ضرورت وحدت دنیای اسلام برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران، در جمع خبرنگاران بر ضرورت وحدت دنیای اسلام برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی زخمی است که سال‌ها بر بدن دنیای اسلام نشسته است و این زخم باید از بین برود.
این مواضع انقلابی و به حق رئیس جمهور منتخب در حالی بصورت شفاف مطرح می شود که صهیونیستها امید بسیاری به تغییر مواضع روحانی در قبال رژیم نامشروع اسرائیل و دولتهای استکباری بسته بودند.
صهیونیستها که از سخنان افشاگرانه احمدی نژاد در سالهای اخیر زخمهای بسیاری خورده بودند، حال با این اظهارات صریح دکتر روحانی بار دیگر منافع خود را در خطر دیدند و قطعا به فکر انتقام از وی نیز خواهند افتاد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 12 مرداد 1392برچسب:رئیس جمهور منتخب,روحانی,راهپیمایی,ضد صهیونیستهای خونخوار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com