وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

چنین تصمیمی در حقیقت برامد سیاست چند دهه آمریکا در منطقه است که با نگاهی به ان می توان به عمق جنایت آمریکاییها در منطقه پی برد. در طول یک دهه گذشته آنها کشورهایی چون افغانستان و عراق را اشغال کردند و انچه را که در تاریخ سابقه نداشته است بر سر مردم این دو کشور آوردند.

امروز در نتیجه سیاستهای غرب و آمریکا روزانه مردم بی گناه در این دو کشور قربانی می شوند.

در همین دهه انها با هدف استیلا بر منطقه کوشیدند که بهار عربی یا جریان بیداری اسلامی را به سمت انحراف بکشند و هر آنچه در توان داشتند برای تغییر مسیر قیامهای مردمی در منطقه بعمل آوردند که نمونه برجسته آن را می توان در مصر دید.

آمریکا در این کشور با حمایت از کودتا گران نه تنها تلاش کرد یک حرکت اسلامی را به حاشیه ببرد بلکه قوانین دولت آمریکا را در منع حمایت از کشورهایی که با کودتا به قدرت می رسند زیر پا گذاشت.

امروز خون جوانان مصری در نتیجه حمایتهای این کشور در خیابانها بر زمین می ریزد.

اگر تا به امروز بیش از 80 هزار شهروند سوری در این کشور کشته شده اند بدون شک اگر حمایتهای مستقیم و غیر مستقیم غرب و در راس آنها آمریکا نبود این جنایت رخ نمی داد.

تسلیح گروهها اعم از تروریست یا غیر تروریست به شرط آنکه در خط آمریکا باشند امروز شاخصه اصلی استراتژی آمریکا در منطقه شده است و از این روست که نمی توان تشخیص داد چه کسی دوست آمریکاست و چه کسی دشمن آمریکا.

لذا مردم آمریکا این چنین حالتی را برای دولتی که عملکردش ایجاد جنگ و آشوب برای رسیدن به اهداف می باشد طبیعی می دانند و خوب می دانند این ثمره به زمین ریخته شدن خون هزاران نفر از آمریکا گرفته تا تمام جهان می باشد.

ار همین روست که بایستی گذری هم به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص دوروریی و منافقانه بودن سیاستهای آمریکا داشت که بارها اعلام فرمودند این سیاست بازان آمریکایی هستند که روراست نیستند.

این می تواند پیامی مهم برای مردم جهان و منطقه و کشورمان باشد که محصول سیاستهاو رفتارهای آمریکا این شده است که ما مشاهده می کنیم و می بینیم لذا می بایستی در خصوص رفتارهای این کشور با ندبیر بیشتر گام برداشت و فریب سیاستهای ریاکارانه آنها را نخورد.

دست آخر در خصوص تعطیلی کنسولگریهای آمریکا در منطقه باید اظهار داشت که از کوزه همان طراود که در اوست و یا به عبارت دیگر خود کرده را تدبیر نیست .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:آمریکا ، کاخ سفید ، کنسولگری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com