وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بهنود از اهانت به رهبر معظم انقلاب در مطلب گویانیوز به تاریخ 13 آذرماه 1383، تا نفی ماهیت مردمی نظام درمطلب به سوی بی آیندگی در تاریخ 9 فروردین 88، متهم کردن نظام به خشونت گرایی و شکنجه در تاریخ 13 آذر 83 در گویانیوز، انکار مردمی بودن نظام، در گویانیوز اول شهریور 87 و اهانت به نظام و نهادهای عالی نظارتی نظام در تاریخ 13 آذر 85 نشان داده که با نظام سرعناد و ناسازگاری داشته است.
وی همچنین در نفی باورهای دینی در شیعه آنلاین 12 اردیبهشت 88، تخطئه اقدامات قوه قضاییه در مطلب 15 مرداد 83 و القای یاس و سرخوردگی در گویانیوز 8 اردیبهشت 84 نشان داده که با مسائل دینی و همچنین ملی میهنی نیز مخالفت می کند.
حمایت محافل خاص از بهنود از جمله انجمن صنفی روزنامه نگاران در بهمن 84 که 5 روزنامه نگار از جمله گنجی،  و بهنود را معرفی کرد مورد انتقاد برخی رسانه ها و روزنامه نگاران بوده است.
بهنود در مقابل از معاندان نظام جمهوری اسلامی از جمله سیامک پور زند، حمایت کرده است در مطلب گویانیوز در تاریخ 15تیرماه 86 به رئیس جمهور توهین کرده و دولت را به بی کفایتی متهم کرده است  ودر روزآن لاین 8 مهر86 نیز به گونه ای دیگر آن را تکرار کرده است.
در تاریخ 31 اردیبهشت 87 نیز احمدی نژاد را با سید ضیا مقایسه کرده و در تاریخ 14 خرداد 88 در بی بی سی از کندی و نیکسون به موسوی و احمدی نژاد رسیده است.
وی با تشویق عناصر معاند و فراری از جمله مسیح علی نژاد و اشاره به ماجرای خانم کدیور و فرزندش در تاریخ 13 مهرماه 86 فشارها علیه نظام را به اوج رساند و از یک کودک، عاملی برای جریان سازی احساسی سیاسی ساخت.
وی ادعا کرد که ایران در برابر غرب به خاطر قطعنامه ها ضعیف و شکست خورده شده و در مطلب روز آن لاین 18 مهر86 به آن پرداخته است در حالی که در مقابل، بسیاری از صاحب نظران معتقدند که ایران به تدریج، مواضع و حقوق خود را به دنیا ثابت کرده است و امروز حتی اوباما نیز بر حقوق هسته ای ایران تاکید دارد.
بهنود حتی به تمسخر مقاومت مردم وایستادگی نظام علیه غرب پرداخته و در مطلب روز آن لاین 9 دی ماه 87 حتی ایستادگی وافتخار مقاومت را به مسخره گرفته است.



وی در مطالب دیگری ادعای منفعت گرایی نظام و بی توجهی به مسلمانان در تاریخ 18مهر86، القای توهم بحرانی بودن وضعیت کشور در مطلب 6 آبان 86باعنوان رای به خاتمی، شبیه نمایی اقدامات فاشیست ها با اقدامات نظام در مطلب سالگرد کتاب سوزان 22 اردیبهشت 87، شبیه نمایی وضعیت کشور با دوره رضاخان در مطلب احمدی نژاد و سید ضیا، حمایت از بهاییت به عنوان یک جنبش در گفت وگو با رادیوزمانه در تاریخ 11 خرداد 87، اصالت دادن به محافل غربی در مطلب تا تعصب هست 12 مرداد 85، نفی نیروهای ارزشگرا و حمایت از عناصر مسئله دار در تاریخ 22 مرداد 85روز آن لاین، و همچنین دعوت به اقدام عملی علیه نظام در مطلب اول شهریور87، عملا ضدیت خود با نظام جمهوری اسلامی  را ثابت کرده است.

بهنود بی بی سی فارسی را یک منبع معتبر خبری معرفی کرده است و در مطلب 13 آبان 87 در تجلیل از بی بی سی نوشته است و در واقع بنگاه سخن پراکنی انگلیس خبیث را به رسمیت شناخته و در آن کار می کند.

وی در مطلب 9 دی ماه 87 ادعا کرده که حوزه علمیه از دولت رشوه گرفته است و در  5 بهمن 87 نیز ادعا کرده که انقلاب یعنی جنون!
وی همچنین در ادعاهای بی اساس خود برای تضعیف امام خمینی،  در مطلب 5 بهمن 87 ادعا کرده که در ایران در مدرسه علوی  قتل عام شده و بازرگان به همین خاطر نماز جماعت نمی خوانده و بر "ایمان" خود چون بید می لرزیده است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 15 مرداد 1392برچسب: مسعود ، بهنود ، بی بی سی ، روز آن لاین,وطن فروشان,منافقین,فتنه 88,فتنه گران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com