وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مرصادنیوز: یکی از روحانیون کرد اهل سنت و امام جمعه شهر مرزی ازگله گفت: اسلام در رحمت و عطوفت است و قتل و کشتار در آن هیچ جایگاهی ندارد و قاتلان مجاهد نما در واقع معنایی کامل بندگی و نوکری آمریکاه و استکبار جهانی را به اجرا در می آورند.
ملا محمد براتی در رابطه با کشتار مردم مسلمان کرد سوریه در روزهای ماه مبارک رمضان به خبرنگار مرصاد  گفت: اسلام کشتن زنان و فرزندان کفار را هم جایز نمی داند آنوقت عده ای که ابزار دست آمریکا هستند مسلمانان شیعه و سنی کرد و عرب را در ماه رمضان به آتش می کشند.
وی گفت: چه کسی در این موضوع تردید دارد که اینها که به نام اسلام زنان و کودکان و جوانان مسلمین را با نام اسلام می کشند و از کشتار آنها تصویر می گیرند و در سراسر دنیا منتشر می کنند از سوی غرب و آمریکا مامور به اسلام هراسی و تخریب چهره مسلمانان هستند؟ اسلام هراسی با این اقدامات وارد فاز تازه ای شده است.
ماموستا براتی ادامه داد: سیره و زندگی پیامبراکرم (ص) و صحابه مکرم ایشان بهترین الگو برای رفتار اسلام و مسلمین با جامعه است و چنانکه می دانید حتی یک نمونه ولو کوچک از این کاری که مسلمان نماها در سوریه بر سر مسلمانان کرد آورده اند در سیره و زندگی نامه پیامبراکرم (ص) و صحابه مکرم وجود ندارد بلکه این راه و روش مورد غضب خداوند و پیامبر خداست.
وی کشتار مردم کرد را ناشی از خوی وحشی گری این گروه دانست و قلوب مسلمانان و کردها را از این مسئله جریحه دار عنوان کرد.
امام جمعه ازگله گفت: نه تنها اهل سنت و شیعه که هیچ مرام انسانی این رفتارها را حتی در کمترین سطح نمی پذیرد. این افراد دست نشانده آمریکا، صهیونیسم و استکبار جهانی در منطقه هستند و با امکانات، بودجه و سلاح آنان پشتیبانی می شوند.  در واقع این رفتارها و کشتارها چهره واقعی آمریکا و حامیانشان را نشان می دهد و گواه درستی این ادعا سکوت سازمان ملل در قبال این قضایاست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 18 مرداد 1392برچسب:جنایت,وهابی,صهیونیستها,آمریکای خبیث,وحشی گری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com