وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

یکی از مشاورین محمد خاتمی که البته هنوز هم علت انتخاب شدن وی به سمت مشاوره وی معین نیست ، به شاگردی اش در محضر مسعود بهنود ابراز افتخار می کند.

به گزارش رویداد، ریحانه طباطبایی که از مشاوران سید محمد خاتمی است. وی پس از فحاشی قبلی خود به رای دادگاه مرتضوی در صفحه ی فیسبوکش، امروز به استاد خارج نشین خود که در شبکه بی بی سی فعالیت دارد و در جریان فتنه سال 1388 به تهییج افکار عمومی می پرداخت ، می بالد.

گفتنی است مسعود بهنود پیش از خروج از ایران مجذوب اندیشه های مارکسیستی بوده و سعی می کرد تا با نزدیک شدن به محافل فرهنگی و رسانه ای کشور نقش یک نفوذی را بخوبی ایفا کند.

مسعود بهنود همچون تعداد دیگری از روزنامه نگاران فعال در نشریات زنجیره ای اصلاح طلب که به همکاری با سرویس های جاسوسی بیگانه بارها و بارها متهم شده بودند ، پس از خروج از کشور فورا در بنگاه دروغ پراکنی و بهائی بی بی سی مشغول بکار شد.

وی هم اکنون با مزدبگیری از رسانه بهائیان که ضمنا در حوزه دفاع از اشغالگری رژیم اسرائیل نیز فعال می باشد ، کارش مروری بر مطبوعات ایران و بررسی سرمقاله روزنامه ها می باشد و باصطلاح دست پرورده هایی همچون طباطبایی را برجسته سازی میکند.

مسعود بهنود اخیرا نیز پا به عرصه بسیار نامتعارفی در شبکه بی بی سی گذاشته است که رویداد بزودی گزارش اختصاصی و قابل ملاحظه ای از آنرا منتشر خواهد کرد.

در نهایت نیز باعث تاسف است که برخی از چهره های سیاسی کشور اینچنین خود را در معرض عوامل دست چندم سرویس های جاسوسی و براندازان فرهنگی قرار داده و توان تشخیص اموری به این سادگی را هم ندارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 19 مرداد 1392برچسب:خاتمی ، بهایی ، کلاس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com