وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وقتی «صدای روحانی ربنای شجریان(!) از رسانه ملی پخش نمی‌شود مردم با صدای اذان شبکه‌هایی همچون فارسی‌وان افطارشان را باز می‌کنند.»
به گزارش 598، روزنامه بانی‌فیلم با آویزان شدن به یادداشتی از یک بازیگر زن نقش‌چندم به انتقاد از برنامه‌های مناسبتی رسانه ملی در ماه رمضان پرداخت.

«آ.و» بازیگر ناشناخته‌ای که سابقه بازی در نقش‌های بی‌اهمیت در چند سریال را دارد مدعی شد: وقتی «صدای روحانی ربنای شجریان(!) از رسانه ملی پخش نمی‌شود مردم با صدای اذان شبکه‌هایی همچون فارسی‌وان افطارشان را باز می‌کنند.»

وی توضیح نداده است چه وجه اشتراکی میان شجریان و شبکه صهیونیستی فارسی‌وان وجود دارد که مردم روحانیت شجریان(!) را در شبکه مبلغ همجنس‌بازی جست‌وجو می‌کنند!

اینکه برخی از بازیگران بیکار و فراموش شده نقش چندم، برای مطرح کردن خود دست به یادداشت‌نویسی یا مصاحبه‌های مبتذل بزنند چندان غیرعادی نیست. اما‌اینکه روزنامه بانی‌فیلم برای چندمین بار تبدیل به تریبون کسانی شود که بدون سابقه هنری و فرهنگی به سیاه‌نمایی و ابتذال می‌پردازند جای تامل دارد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:فارسی وان,شجریان,بی حیایی,فحشا,ابتذال,خیانت,خارج نشینان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com