وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

گروه سیاسی - محمد رضا روحانی، کریم قصیم و ایرج مصداقی از اعضاء شورای سازمان منافقین استعفا دادند. این استعفاها که به بهانه‌های مختلف و بعضاً مبهمی صورت پذیرفته است، همگی در یک مسیر طراحی شده‌اند: اعلام نارضایتی، اعلام کناره‌گیری، مختصری سر و صدا و افشاگری و نهایتاً زندگی در آرامش با خرج ثروتهای غارت شده!

به گزارش بولتن نیوز؛ یکی از منافقین، ابهامات موجود در کناره‌گیری اعضای سازمان نفاق را این‌گونه توصیف کرده است: "داستان جداشدگان از شورا (اعم از استعفا، اخراج و رفته های خاموش و ...) حاوی درس‌های آموزنده‌ای است. ما تا امروز هنوز نمی‌دانیم نمایندگان سابق شورا در سوئد، کانادا، انگلستان و آمریکا چرا و به چه ترتیب مسئولیتشان را زمین گذاشتند؟ آیا از عضویت استعفا دادند؟ فقط جدا شدند و افسرده شورا را پشت سر نهادند؟ طرد شدند؟ چه اتفاقی افتاد؟! جدا شدن بعضی از فعال‌ترین مسئولان سابق، مانند زنده یاد آل اسحاق و ... به چه علت صورت گرفت و چه پروسه‌ای را طی کرد؟"

زهره محسنی پور از هواداران سازمان منافقین در خارج از کشور، به نقل از زری اصفهانی، با حمله به کریم قصیم و ایرج مصداقی از سران مستعفی سازمان در وبلاگش نوشت: "اخیر دکتر کریم قصیم، عضو مستعفی شورای ملی مقاومت که هم و غمّش جنگ با مجاهدین خلق شده است؛ نامه سرگشاده‌ای از مسعود رجوی به سران حکومت مذهبی ایران را که قبل از انتخابات اخیر نوشته بود، بهانه هیاهوهای بسیار برای هیچ خود کرده است. نامبرده می‌گوید که نامه نوشتن به سران حکومت از دید ایشان یک گناه کبیره بوده است و ایشان که فردی بسیار انقلابی هستند، به دلیل این نامه از شورای ملی مقاومت استعفا داده است."

 

 

اما ماجرای استعفاها به همین‌جا ختم نمی‌شود. حامد ـ صاد یکی از برنامه سازان تلویزیون منافقین در وبلاگش نوشت: "تازه از لندن برگشته بودم که یکی از دوستان امروز، برای من خبری فرستاد و اعصابم به هم ریخت. شیرین نریمان به دستور محمد محدثین، بخشی از همیاری‌های هواداران سازمان را برای خرید یک ویلای شخصی در کالیفرنیا داده و هنوز پولی به حساب تلویزیون سیمای آزادی ریخته نشده است و متأسفانه قرارداد امسال با Eutelsat W3A با مشکل مواجه شده است. خیانت ایرج مصداقی و فروش اخبار به وزارت اطلاعات آخوندی از یک طرف و خیانت در همیاری‌ها از طرف دیگر در کنار فشارهای رژیم باعث دلسردی مجاهدین لیبرتی خواهد شد و این یک فاجعه است."

 

ایرج مصداقی متولد 9 آبان 1339 در تهران است. وی پیش از انقلاب ساکن آمریکا بوده و در همان جا به همکاری با کنفدراسیون محصلین و دانشجویان ایرانی می‌پردازد. کنفدراسیونی که از طیف‌های مختلف کمونیستی، اعم از جناح چپ جبهه ملی، حزب توده، سازمان مارکسیستی لنینیستی طوفان و ... تشکیل شده بود. ایرج مصداقی از سران سازمان منافقین دلیل استعفا خود را در سایت "نه زیستن نه مرگ" ذکر کرده است.

او در نامه‌ای خطاب به مسعود رجوی نوشته است: "اقدامات ناشایستی که تحت هدایت شما و به منظور شانه خالی کردن از زیر بار سنگین پاسخ‌گویی در هفته‌های اخیر صورت گرفت، به ویژه فعال شدن بخش ویژهمجاهدین و ترفندهایی که دستگاه امنیتی و تبلیغاتی این سازمان برای تشویش افکار عمومی به کار می‌برند، باعث شد در تصمیمم تجدید نظر کرده و این بخش را نیز انتشار دهم و ضمن روشنگری در مورد نحوه تبلیغات و مبارزات اینترنتی شما، اذهان آگاه جامعه را به داوری بطلبم. شما به خاطر فرار از پاسخگویی و پذیرش مسئولیت، شلاق تهمت و افترا و دروغ و بهتان به دست قربانیان دیروز شکنجه دادید تا این بار آن‌ها در نقش شکنجه‌گر وارد صحنه شوند و همچون مهرآیین و کچویی و ... دست به شکنجه یاران دیروزشان ببرند. مرا باکی نیست که دوباره شکنجه شوم؛ اما چرا قربانی دیروز شکنجه را تبدیل به شکنجه‌گر امروز می‌کنید؟"

کناره‌گیری ایرج مصداقی، کریم قصیم و برخی دیگر از سران نفاق در روزهای پایانی حیات سازمان ننگ‌آلود منافقین، صرفاً یک بازی است تا بتوانند با اعلام کناره‌گیری، برای خود دکان جدیدی باز کنند. دعوای اصلی سران سازمان، بلاتکلیف بودن ثروت هنگفتی است که از گدایی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و عربی به دست آمده است که باید تا قبل از آن‌که آه جگر سوخته خانواده هزاران شهید و زخم دیده از این گروهک تروریستی، آنها را به کام عذاب فروبرد، سهمی از آن را به دندان بکشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 26 مرداد 1392برچسب: منافقین ، مجاهدین ، گروهک ، تروریست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com