وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

پس از آنکه رسانه های ضدانقلاب از او بهره برداری کردند و دیگر خبری از او در آن رسانه ها نبود،سید محمد حسینی به خیال آنکه عباس فخرآور می تواند پای او را به کاخ سفید باز کند با او همراه شد، ما در گذشته در خصوص فعالیت عباس فخرآور و سید محمدحسینی اطلاع رسانی کردیم و همچنین تصاویری از کنگرسمن دانا با سید محمد حسینی منتشر کردیم و از سر دلسوزی گفتیم که این اتفاقات خیلی زود تمام می شود و سید محمد حسینی بار دیگر به حال خود رها می شود! حال با گذشت تنها یکسال از آن وقایع شاهد حضور سید محمد حسینی در یک تئاتر درجه سوم هستیم که دست مایه آن البته طنز است

 



 

مینا لاکانی اما خیلی زودتر از آنچه که انتظار می رفت سر از این گونه برنامه ها درآورد، وی که در ابتدای خروج خود از کشور و سر سپردگی به رسانه های ضدانقلاب سر از صدای آمریکا درآورد این روزها چاره ای جز حضور در تئاترهای درجه سوم ندارد.

 


گفتنی است که گلشیفته فراهانی نیز پس از خروج خود از کشور اگرچه در سایت هالیوود برای چند هفته جزو چهره های مورد پسند کاربران بود و در یک فیلم در نقش دسته چندم همکار بازیگر معروف هالیوودی بود اما او نیز خیلی زود سر از فیلم های مستهجن در آورد، سر سپردگی گلشیفته فراهانی تا به حدی بود که وی برای نشان دادن این مهم خود را در مقابل دوربین برهنه کرد!


گفتنی است حضور سیدمحمد حسینی و مینا لاکانی در تئاتر "استریپ تیز" در شرایطی است که بازیگر دیگر این تئاتر یعنی "بهار خادمی" در آن حضور دارد و انتظار می رود با وجود این بازیگر تئاتر "استریپ تیز" رنگ و بوی ضداخلاقی داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

امیرهادی بابایی
ساعت14:08---17 بهمن 1392
مرگ بر منافقان مرگ بر اسرابیل لعنت بر خودفروشان لعنت بر وطن فروشان لعنت بر تن فروشان

وطن پرست
ساعت8:29---3 شهريور 1392
واقعا که چه خفت اور و شرم اور است دست به دامن بیگانگان زدن و برده افکار انان شدن ننگ بر حسینی و انترهای همراه او

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 26 مرداد 1392برچسب:عاقبت ، انقلاب ، شومن,خودفروشی,سرسپردگی,وطن فروشی,ذلت,خفت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com