وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بسیاری از این فتوا انتقاد کرده اند اما این فتوا بدون مشکل است و از نوعی عقیده ی ایمانی سرچشمه می گیرد و من این فتوا را تایید می کنم. «شیخ صالح المغامسی» چهره سرشناس وهابیت و امام و خطیب مسجد قباء در مدینه منوره، فتوای موسوم به  «نوشیدن ادرارمجاهدین» در فرقه ضاله وهابیت را برای  ارتش آزاد سوریه و جبهه النصره  جایز دانست و گفت: نوشیدن ادرار مجاهدین باعث پاک شدن گناهان مبارزان ارتش آزاد و جبهه النصره می شود.

28945_YW6TDG31_pic

صالح الغامدی در گفتگو با شبکه تلویزیونی «وصال» عربستان سعودی با تایید صحت صدور این فتوا از سوی خود و با بیان اینکه عمل به فتاوای صادره از سوی علمای کشور عربستان جهت گمراه نشدن گروههای مسلح در سوریه و عراق واجب است، گفت: دنیا مرحله ی عبور است و مومنان و مجاهدان بویژه مجاهدین سوریه در کسب اعمال خیر و کسب توشه برای آخرت بکوشند و گناهان خود را پاک کنند و این امتحانی است برای مجاهدان جهت شستن گناهان خود که در اجرای حکم نوشیدن ادرار نهفته است.

وی در مورد فتوای جهاد نکاح در سوریه نیز گفت: بسیاری از این فتوا انتقاد کرده اند اما این فتوا بدون مشکل است و از نوعی عقیده ی ایمانی سرچشمه می گیرد و من این فتوا را تایید می کنم.

منبع : شفقنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:مفتی وهابی,حیوان,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com