وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بسام جاروخ، تروريست جنايتكار ادلب
بسام جاروخ، تروريست جنايتكار ادلب
حکایت تعرض وحشیانه یکی از عناصر گروه تروریستی موسوم به "ارتش آزاد" سوریه به 17 کودک در شهر سلقین سوریه، در صفحات فیسبوک یک معارض منتشر شد.

به گزارش شامگاه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در صفحات فیسبوک این کاربر آمده است که یکی از عناصر مسلح ارتش آزاد به نام "بسام جاروخ" با تهدید سلاح به 17 کودک در سلقین و روستاهای اطراف آن تجاوز کرده است.

وی تصویری از این جنایتکار با دست و پا و چشمان بسته منتشر کرده و نوشته است، فرد متجاوز، که پیشتر به 15 سال حبس محکوم شده بود، به دست عناصر ارتش آزاد از زندان مرکزی شهر ادلب آزاد گردید و بعد از ملحق شدن به یک گروه مسلح، جرم و جنایات خود را تحت عنوان "انقلاب" از سر گرفت.

این کاربر شبکه اجتماعی فیسبوک می افزاید: این عنصر ارتش آزاد به زور تهدید به 17 کودک 13 تا 14 ساله بارها تجاوز کرده و حتی این این کودکان را مجبور کرده است که برای او دست به سرقت بزنند.

وی افزود: تحقیق از یک کودک دستگیر شده که برای این جنایتکار دست به سرقت می زد، پرده از جنایات هولناک او برداشت.

در صفحات فیسبوک آمده است که "هیئت شرعی" تروریست ها برای کسب وجهه و آبروی از دست رفته خود، این جنایتکار را به اعدام محکوم کرده و حکم اعدام او در میدان شهر سلقین اجرا شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:تروریست , تروریست ها در سوریه ارتش آزاد تهدید سلاح فرد متجاوز زندان مرکزی شهر ادلب هیئت شرعی سلقین تعرض به کودکان جنایات تروریست ها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com