وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

يوسف قرضاوي
يوسف قرضاوي
"یوسف قرضاوی" مفتی مصری – قطری که بارها به دلیل فتنه‌انگیزی در کشورهای عربی و اسلامی و حمایت از فتنه‌گران و تروریستها با اعتراض علما و فعالان در این کشورها مواجه شده، بار دیگر حمایتش را از گروهک تروریستی منافقین اعلام کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، قرضاوی در مصاحبه با شبکه "الجزیره" قطر مدعی شد: "این افراد (عناصر گروهک تروریستی منافقین) انسانهای مستضعفی هستند و باید به آنها کمک کرد".
این نخستین بار نیست که قرضاوی به صورت آشکار از عناصر این گروهک تروریستی که از زمان پیدایش آن با حمایت رژیم منحل بعث و آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتهای بسیاری را ضد مردم ایران و عراق مرتکب شده‌اند، حمایت می‌کند.
اظهارات قرضاوی در شبکه الجزیره قطر، در پاسخ به درخواست فردی موسوم به "سرمد عبدالکریم" رئیس سایت بعثی "واع" در دانمارک مطرح شد.
سرمد عبدالکریم از قرضاوی خواست بار دیگر حمایتش را از عناصر این گروهک تروریستی اعلام کند.
قرضاوی علاوه بر حمایت از گروهک تروریستی منافقین؛ از آغاز جنگ در سوریه و جنایتهای گروه‌های مسلح و تروریستی که از سوی غرب و هم پیمانان منطقه ای آن به ویژه قطر، عربستان و ترکیه حمایت ‌می‌شوند؛ در مواضعی همسو با نظر مسئولان قطری به صورت آشکار حمایت خود را از این گروه‌ها اعلام کرد.
وی در همین راستا با صدور فتوایی دخالت خارجی و حمایت از گروه‌های مسلح در سوریه را حلال دانسته است.

ادعای این مفتی قطری درباره حمایت از "مظلوم" درحالی است که وی از آغاز انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین، اقدام آنها را نامشروع و خرابکارانه و انقلابیون بحرینی را تعدادی اندک توصیف کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب: گروهک تروریستی منافقین یوسف قرضاوی مفتی قطری وهابی جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com