وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

گفتنی است در حالیکه رسانه‌های غربی و منافقان ادعاهایی مبنی بر حمله گروه‌های عراقی به این پادگان مخوف مطرح کردند؛ اما باید این نکته را ذکر کرد که پادگان اشرف مجهز به دوربین‌های مدار بسته قوی است که تا چند صد متر از خارج از پادگان اشرف را تحت نظر دارند ولی از هنگام اعلام حمله به پادگان اشرف، رسانه منافقان به جز تعدادی تصاویر مبهم حتی یک تصویر درست از مهاجمان به این پادگان و آنچه که آنها کشتار می‌نامند، منتشر نکرده است و فقط به پخش تصاویر مربوط به منافقان به هلاکت رسیده پرداخته است.

خبرگزاری فارس: هویت یکی دیگر از جنایتکاران کشته شده در اشرف مشخص شد+عکس

 

این نکته نیز قابل توجه است که منافقین در ابتدا مدعی حمله خمپاره‌ای به این پادگان شدند؛ اما حداقل در تصاویر منتشره چیزی که ثابت کند افراد توسط شلیک خمپاره کشته شده باشند مشاهده نمی‌شود و نهایتاً جای تیر خلاص بر پیشانی برخی از این جنازه‌ها مشاهده می‌شود.

این حادثه ده‌ها کشته به جای گذاشته از جمله بعضی از اعضا بلند پایه گروهک تروریستی منافقین؛ مریم رجوی کشته شدن زهره قائمی، معاون اول این گروهک و 5 نفر از اعضای شورای رهبری را تأیید کرده است.

علی الموسوی، سخنگوی نخست‌وزیر عراق، در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس کشته شدن چند تن از ساکنان اردوگاه را تأیید کرد اما با تکذیب درگیر شدن نیروهای عراقی با ساکنان این پایگاه گفت که «تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این افراد به خاطر درگیری داخلی بین خود ساکنان اردوگاه کشته شده‌اند».

درگیری‌های درونی سازمان که بعضاً به دلیل درخواست بعضی از نیروها برای جدایی از تشکیلات است مسبوق به سابقه نیز است.

با توجه به سابقه مسعود و مریم رجوی در تصفیه کادر مرکزی هدایت این گروهک تروریستی که تاکنون چندین بار اجرا شده؛ این بار نیز رد پای یک تصفیه خونین سازمانی توسط این زوج تروریست قابل مشاهده است.

گفته می‌شود 100 نفر از اعضای گروهک منافقین در اردوگاه اشرف مانده بودند «تا به امور تعیین تکلیف دارایی‌ها و کالاهای باقی‌مانده در این پایگاه بپردازند»؛ به نظر می‌رسد این افراد به اطلاعات زیادی دسترسی داشتند که پس «تعیین تکلیف دارایی‌ها» دیگر نیازی به ادامه همکاری آنها نبوده است.

و اینگونه است که خداوند متعال در آیه 32 سوره مبارکه سجده می‌فرماید: «انّا من المجرمین منتقمون»

تصویر منتشره توسط ارگان رسانه‌ای منافقین

 


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت15:41---18 شهريور 1392
اینم انشاالله روزی به درک واصل خواهد شد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 15 شهريور 1392برچسب:اشرف,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com