وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش  خبرگزاری تسنیم ،‌ ساعاتی قبل و با نظارت ناظران سازمان ملل متحد،‌ بیش از 30 نفر از عوامل تروریستی گروهک نفاق از پادگان اشرف در استان دیاله عراق خارج شدند تا این پادگان نظامی به ارتش و ملت عراق بازگردانده شد.

بر پایه این گزارش، با خروج این گروه از عوامل تروریستی نفاق، پادگان اشرف به‌طور کامل از لوث وجود آنان پاکسازی شده است.

پایان رسمی فعالیت اعضای گروهک تروریستی منافقین در پادگان اشرف و تخلیه کامل آنها به‌فاصله چند روز پس از درگیری این افراد با مردم معترض عراق در دهم شهریور ماه سال جاری صورت گرفته است.

این گزارش حاکی است که انتقال باقی‌مانده افراد گروهک منافقین از طریق چند دستگاه اتوبوس از پادگان اشرف به‌سمت لیبرتی در ساعت 22 شامگاه چهارشنبه به‌وقت محلی کشور عراق صورت گرفت.

خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم همچنین گزارش داد که اسناد و مدارک پادگان اشرف از فردا در اختیار دولت عراق قرار می‌گیرد. این اسناد همچنین به‌تدریج در اختیار رسانه‌‌های گروهی ایران و جهان قرار می‌گیرد. در این اسناد مدارک مستندی از همکاری گروهک رجوی و صدام، خیانت‌‌های این گروهک به ملت عراق و آثار جنایات این گروهک تروریستی در عراق وجود دارد.

تخلیه کامل پادگان نظامی اشرف مهمترین مرحله از فروپاشی این تشکیلات بود که با نابودی کامل به وقوع پیوست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:اشرف,پهلوی,جنایت,ترور,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com