وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وزیر اطلاعات با بیان این که فروپاشی قرارگاه مرکزی منافقین قابل پیش‌بینی بود، گفت: آنهایی که فریب این گروهک مزدور و جنایتکار را خوردند و سالها زندگی را در دربدری، آوارگی و حصر فکری تجربه کردند اکنون به عقل خود مراجعه کنند و در صورتی که دستآنها به خون انسانی آلوده نیست از گذشت ملت ایران استفاده کنند و به آغوش ملت مسلمان ایران بازگردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدمحمود علوی در جمع خبرنگاران افزود: قرارگاه مرکزی منافقین معروف به اشرف دچار فروپاشی شد و این سرانجام برای این گروهک تروریست قابل پیش بینی و فرآیندی طبیعی بود چرا کهقرارگاهی که کار خود را با جنایت، ایجاد رعب و وحشت و ترور آغاز کند و ادامه دهد در آخر کار پایه هایش فرو خواهد ریخت.

وزیر اطلاعات گفت: کار گروهک جنایتکار منافقین ترور انسان های مظلومی بود که حاضر نشدند زیر بار ظلم و ستم بروند.
وی اضافه کرد: گروهک گمراهی که برای ادامه حیات ننگین خود دست به هر جنایتی زد و حتی حاضر شد مزدوری صدام جنایتکار را نیز در پرونده خود ثبت کند و دست های خود را به خون هزاران مرد و زن ایرانی و عراقی آلوده کرد چه سرنوشتی جز این در انتظارش می تواند باشد.
علوی گفت: شعله های خشم ملت عراق زبانه کشید و سرنوشت مزدوران گمراه و منافق را تبدیل به خاکستر کرد.
وی افزود: اراده ملت مظلوم عراق در مرحله اول ماشین جنگی عاریتی این گمراهان را از کار انداخت و در مرحله دوم عناصر موثر این گروهک را از بین برد و بساط آنها را جمع کرد و به زباله دان تاریخ انداخت.
وزیر اطلاعات انتقام مردم عراق از این گروهک مزدور را مرهمی بر زخم های ملت مظلوم ایران دانست که زخم های بسیاری از منافقین بر تن دارد.
علوی گفت: به رغم تبلیغات گسترده ای که منافقین داشتند و شعارهای گوناگونی که می دادند دیدیم خانه آنها مانند خانه عنکبوت ضعیف و سست بود.
وی اقدام قهرمانانه مردم عراق را در نابودی و فروپاشی قرارگاه مرکزی منافقین معروف به اشرف به ملت عراق و ملت ستمدیده و مظلوم ایران تبریک گفت و افزود: آنهایی که فریب این گروهک مزدور و جنایتکار را خوردند و سالها زندگی را در دربدری، آوارگی و حصر فکری تجربه کردند اکنون به عقل خود مراجعه کنند و در صورتی که دست آنها به خون انسانی آلوده نیست از گذشت ملت ایران استفاده کنند و به آغوش ملت مسلمان ایران بازگردند.
وزیر اطلاعات در پایان گفت: کسی که به ملت و کشور خود پشت کند سرانجامش جز سقوط و درماندگی چیزی نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب: وزیر ، اطلاعات ، فریب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com