وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رهبر حزب طریق سنت پاکستان "سروات اعجاز قدری"، سران سعودی و مفتی های وهابی را به دلیل سیاست های ضد اسلامی و فتواهای خارج از عرف مورد نقد قرار داد و افزود: رژیم عربستان سعودی نمی تواند تفکرات وهابی خود را در سراسر جهان اسلام گسترش دهد و آن را بر همه تحمیل کند حتی اگر ایالات متحده نیز از آنان حمایت کنند.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:   
 
وبسایت روشنگری به نقل از  «شیعه نیوز»، رهبر حزب طریق سنت پاکستان "سروات اعجاز قدری"، از نظام سلطنتی عربستان سعودی و مفتی های این کشور انتقاد کرد. وی سران کشوری و مفتی های وهابی را به دلیل سیاست های ضد اسلامی و فتواهای خارج از عرف مورد نقد قرار داد و افزود: رژیم عربستان سعودی نمی تواند تفکرات وهابی خود را در سراسر جهان اسلام گسترش دهد و آن را بر همه تحمیل کند حتی اگر ایالات متحده نیز از آنان حمایت کنند.
 
او ضمن محکوم کردن این فتواها، اظهار کرد: مفتی های عربستان سعودی فروشگاه فتوا باز کرده اند و آن را خرید و فروش می کنند. وی به مفتیان عربستان سعودی توصیه کرد که هر چه زودتر فروشگاه های فتوای خود را ببندند چرا که مسلمانان جهان اسلام به خوبی می داند که چگونه عمل کنند و به چه نحو زندگی محترمانه ای داشته باشند. "قدری" همچنین طرح حمله به سوریه از سوی ایالات متحده را غیر قانونی دانست و آن را محکوم کرد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:فتوا,تکفیری,وهابیت,جنایت,وحشی گری,سعودی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com