وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بدكاره سعودي با نطفه ده‌ پدري به عربستان بازگشت!

به گزارش رصد نیوز، عایشه بکری، دختر نوجوانی از عربستان سعودی است که ۱۵ سال بیشتر ندارد؛ بعد از سه ماه حضور در سوریه به عربستان بازگشت! او که به جهاد نکاح رفته بود در فرودگاه رفیق حریری بیروت گفت: به این دلیل به سوریه رفتم چون فتوای شیخ العریفی را درباره لزوم جهاد نکاح که باعث تقرب به درگاه الهی می‌شود را شنیدم، و من بسیار به شیخ عریفی علاقه‌مندم!

عایشه افزود: من با ده‌ها تن از مجاهدان (تروریست‌های وهابی) که از کشورهای مختلف بودند هم‌بستر شدم که معمولاً از کشورهای الجزایر و اتیوپی پاکستان و عراق و سومالی بودند!!

وی در ادامه گفت: من اکنون باردار هستم، ولی دقیق نمی‌دانم که پدر جنینی که الآن در شکمم است کیست؟ ولی به یکی از فرماندهان جبهه النصره که مدت بیشتری با وی بودم شک دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:بدکاره ,جهادنکاح,فساد,فحشا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com