وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

حذف نام خلیج فارس از رسانه های منافقین.ظ

 

پذیرفتن ننگ نوکری آل سعود از سوی فرقه تروریستی رجوی در حالی است که رژیم سعودی به عنوان یکی از مرتجع ترین و منفورترین رژیم های منطقه به شمار می رود. به گزارش شورانیوز، کیهان نوشت:سایت های اینترنتی وابسته به سازمان منافقین از واژه «خلیج» به جای عنوان خلیج فارس استفاده می کنند. مروری بر [...]

از چندی قبل سایت های اینترنتی وابسته به سازمان منافقین از واژه «خلیج» به جای عنوان خلیج فارس استفاده می کنند.
مروری بر عملکرد چند ماه اخیر رسانه های وابسته به این سازمان نشان می دهد که نام خلیج فارس از ادبیات این سازمان حذف شده و جای آن را عنوان جعلی خلیج گرفته است. ظاهرا امریه جدید سران سازمان به سایت های وابسته پس از آن صادر شده که آنها به فعالیت برای استخبارات رژیم سعودی در کنار تروریست های سلفی تن داده اند. اخبار جدید منتشره در رسانه های غربی از این همکاری ها حکایت می کند. بنابر برخی گزارش های دیگر، دولت عربستان با انتقال بخشی از اخراج شدگان پادگان اشرف به این کشور موافقت کرده است.
سازمان منافقین بالغ بر دو دهه در خدمت استخبارات رژیم صدام قرار داشت اما پس از سرنگونی صدام و روی کار آمدن اسلامگرایان متحد ایران، در انزوا قرار گرفت.
پذیرفتن ننگ نوکری آل سعود از سوی فرقه تروریستی رجوی در حالی است که رژیم سعودی به عنوان یکی از مرتجع ترین و منفورترین رژیم های منطقه به شمار می رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com