وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

خبرنگار آلمانی گزارش داد: ما اینجا در خانه "ام ماجد" هستیم که به عنوان دلال ازدواج و فروشنده دختران سوریه فعالیت می کند. در اینجا سه دختر سوری را می بینیم که منتظرند تا با همسران سعودی شان آشنا شوند. ام ماجد به آنها می آموزد که چگونه باید رفتار کنند.

این خبرنگار خطاب به دختران سوری می گوید: یک مرد 70 ساله سعودی می خواهد با یک دختر کوچک حداکثر 13 ساله ازدواج کند، کدام یک از شما می خواهید با او آشنا شوید؟
یکی از دختران می گوید: دختری به نام لیلا میگوید من !
"لیلا" 14 ساله است، دختر کوچک خجالتی که با مادر و 5 خواهرش از سوریه به اردن فرار کرده است و مادرش امروز او را وادار می کند ازدواج کند.
لیلا می گوید: من از او نمی ترسم اما نگرانم ، چون این نخستین بار است که من به خاطر مادر و خواهرانم زندگی ام را قربانی می کنم.
شیوخ سعودی به این دختران آواره سوریه به عنوان کالا می نگرند و با 2000 یورو با دختر کوچک ازدواج می کنند و پس از چندی آنها را طلاق می دهند.

دلال ازدواج در اینجا پناهگاه دختران را می یابد، بسیاری از خانواده ها همه چیز را از دست داده اند اما دخترانشان همچنان نزد آنها هستند.
غزل یکی از این دختران است که برخلاف تمایل خود مجبور به ازدواج شده است یا بهتر می توان گفت به یک سعودی که شراب می نوشید، فروخته شده است او این دختر را به مدت دو ماه کتک زده و به او تجاوز کرده سپس غزل 16 ساله را به فساد کشانده است.
غزل به خبرنگار آلمانی گفت: من از خودم متنفرم من خسته ام و در زندگی ام هیچ مردی را نمی خواهم. دوست ندارم بلایی که سر من آمده است سر هیچ دختری بیاید.
این خبرنگار آلمانی تأکید کرد: اما به نظر می رسد راه حلی برای این مصیبت در آینده نزدیک وجود ندارد تقاضا برای آنها زیاد است این وضعیت خانواده های سوری است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:فروش,دختران,شیوخ زنباره عرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com