وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وبسایت روشنگری به نقل از فارس سیدرضا صنیع خانی فرزند سردار شهید سید محمد صنیع خانی فرمانده ترابری سپاه در دفاع مقدس و قائم مقام وقت بنیاد تعاون کل سپاه،‌وی در واکنش به توهین نعیمه اشراقی به امام (ره) و خانواده شهدا، گفت: این توهین بی سابقه به امام راحل و خانواده شهدا باید از سوی مراجع رسمی پیگیری شود و همچنین تحریف بیانات حضرت امام در خاطره‌های هاشمی رفسنجانی نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.

خبرگزاری فارس: مراجع رسمی توهین اشراقی به امام و خانواده شهدا را پیگیری کنند

وی با بیان اینکه هم اکنون جای موضع گیری جدی از سوی دفتر امام خالی است، اظهار داشت: موسسه حفظ و نشر آثار امام باید به صورت جدی در برابر این دروغ گویی و توهین به امام (ره) واکنش نشان دهد.

فرزند شهید صنیع خانی تصریح کرد: ظاهرا این موسسه تنها وظیفه انتشار کتاب های حضرت امام را به عهده گرفته و در مواردی که با سلیقه آنها متفاوت است موضع گیری می‌کنند، اما در برابر این توهین آشکار هیچ موضع درستی را نمی گیرد.

صنیع‌خانی، ضمن ابراز نگرانی از ادامه دار شدن این گونه نقل های دروغین از امام تصریح کرد: در روزهای گذشته شاهد بودیم که برخی خاطراتی بدون سند از رهبر فقید انقلاب منتشر کردند ولی عدم موضع قاطع از سوی دفتر امام و موسسه حفظ و نشر آثار ایشان، باعث شد که دیگران به خود جرات دهند اینگونه به امام توهین کنند.

وی با تاکید بر اینکه خانواده و همسران شهدا جزو پاکدامن ترین زنان تاریخ ایران هستند، اظهار داشت: توهین خانم نعمیه اشراقی به پاسداران و همسران شهدا، را هیچگاه به پای چهره‌های ارزشمند خانواده امام نظیر مرحوم حجت الاسلام سید احمد خمینی نمی‌گذاریم، اما از کسانی که امروز خود را متولی بیت امام می دانند انتظار داریم که در برابر این توهین ها سکوت نکنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:نعیمه اشراقی,توهین به مقدسات,توهین اشراقی به امام,برخورد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com