وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  بی باک، بعد از توهین نعیمه اشراقی به امام (ره) و خانواده شهد که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی و مخصوصا خانواده شهدا و عکس العمل آنها شد، که به دنبال آن اشراقی عنوان کرد صفحه فیس بوکش هک شده است و مطلب منتشر شده در صفحه فیس بوک را وی منتشر نکرده است، در صورتی که اگر صفحه فیس بوک فردی هک شود فرد به راحتی نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند و صفحه خود را ببندد و از دسترس خارج کند.زیرا  وقتی هکرها اکانتی را هک کنند صاحب اکانت نمیتواند به این زودی مجددا به آن دسترسی پیدا کند.

این موضوع تا جایی پیش رفت که خبرهایی مبنی بر مطرح شدن این مسئله در کمیسیون مجلس شنیده می شد اما بعد از تکذیب این خبر از سوی اشراقی زمزمه هایی از مطرح نشدن این موضوع در کمیسیون مربوطه وجود دارد.
احمد سالک کاشانی نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با بی باک اظهار داشت: کاری که خانم نعیمه اشراقی انجام دادند باعث لطمه به خودشان و بیت حضرت امام(ره)  شد، از طرفی توهین به خانواده های شهدا انجام دادند و خود بنده به عنوان یکی از هزاران خانواده شهید از این توهین گذشت نمی کنم، لذا این نوع دست و پا زدن خانم اشراقی که صفحه فیس بوکم هک شده بود برای ملت ایران قابل قبول نیست.
وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی پیش آمده که افراد به خود اجازه می دهند که به امام و خانواده شهدا توهین کنند؟ تاکید کرد: این رفتارها به دلیل ضعف اعتقادی افراد است، اگرخانواده امام(ره) در مبانی اعتقادی و تبعیت محض از حضرت امام خمینی(ره) الگو می گرفتند نباید چنین اتفاقاتی رخ می داد،متاسفانه شاهد هستیم در این چند روزه نسبت های دروغی به امام می دهند که امام(ره) نیز آن را در زمان حیاط خود پیش بینی کرده بود.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع در کمیسیون فرهنگی مطرح خواهد شد گفت: باید در دستور کار کمیسون قرار گیرد.
همچنین سید مرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با بی باک اظهار داشت: خانم اشراقی منکر این قضیه شده و آن را تکذیب کرده است ، و اعلام کرده برای جلوگیری از سوء استفاده های دیگر صفحه فیس بوک خودم را می بندم ، چون  قضیه را منکر شده احتمال مطرح نشدن آن در کمیسیون وجود دارد.وی تصریح کرد: با توجه به تحرکات و سخنان خانم نعیمه اشراقی در این چند وقت اخیر و در گذشته باید گفت که ایشان بیمار هستند، اما چون قضیه را منکر شده و تکذیب کرده دنبال کردن آن در کمیسیون فرهنگی سخت خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت0:31---29 مهر 1392
سلام باید عذر خواهی کند والا خانواده شهدا و مردم او را نمی بخشند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:اشراقی,فیس بوک,توهین به امام و شهدا,هک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com