وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وبسایت روشنگری: آرنولد فاندرون، تولید کننده هلندی فیلم موهن به پیامبر اکرم(ص) که اخیرا مسلمان شده است، برای زیارت خانه خدا و حج تمتع به مکه مکرمه و مدینه منوره رفت.

آرنولد فاندرون هنگامی که به مسجد النبی(ص) مشرف شد  و در جوار قبر پیامبر اکرم(ص)  رفت، شروع به گریه کرد و از کار خود ابراز پشیمانی کرد.
تولید کننده فیلم موهن به پیامبر اکرم(ص) گفت: پس از ادای فریضه حج و ریختن اشک احساس می کنم قلبی آرام دارم و پس از این برای خدمت به اسلام و مسلمانان کار می کنم و فیلمی در دفاع از پیامبر اکرم(ص) می سازم.
آرنولد فاندرون گفت: در مسجد النبی(ص) قرآن کریم تلاوت می کنم و بر آیات تدبر می کنم و احساس آرامش خاصی دارم.
وی اظهار داشت: در اسلام حلقه گمشده زندگی ام را پیدا کردم و برای این به حج آمدم تا با استفغار از کار گذشته توبه کنم و اعمال خود را از سر بگیرم.
فاندرون تصریح کرد: آرزو دارم تا بقیه عمرم را در جوار مسجدالنبی(ص) بگذرانم، ولی داشتن خانواده و کار من را از انجام این عمل روحانی محروم می دارد.
منبع:خبرگزاری شبستان 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:آرنولدفاندرون,فیلمساز,توهین به اسلام و پیامبر اسلام,حج,گریه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com