وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

  

منیژه حکمت، کارگردان تهیه‌کننده سینما و مادر پگاه آهنگرانی در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به شرایط حال حاضر کشور و جو همدلی ایجاد شده بین مردم و بویژه هنرمندان، محدودیت‌های اعمال شده بر روی این بازیگر و سینماگر کاسته شده و در رای صادر شده تجدیدنظر شود.
 
گفتنی است صبح امروز خبرگزاری فارس در خبری از بازداشت بازیگر زن سینما به نام مخفف "پ. الف" خبر داد. فارس در ادامه نوشت: البته هنوز از علت دستگیری این بازیگر اطلاعی در دست نیست و مشخص نشده است که وی به چه اتهامی بازداشت شده است.

در همین حال سایت پارسینه نیز در خبری که به نقل از یادداشت منیژه حکمت - مادر پگاه آهنگرانی- از کارگردانان سینمای ایران در فیس بوک نوشت: پگاه آهنگرانی بازیگر سینما و تاتر بازداشت شد. پگاه آهنگرانی فرزند منیژه حکمت از کارگردانان سینمای ایران است.

مادر پگاه آهنگرانی در صفحه فیسبوک خود نوشته است: "بعلت شرایط سعى کردم اروم باشم ولى سکوت ما را حمل بر مجرم دانستن کردن، فردا به دوستانم خواهم گفت که چه اتفاقى براى پگاه دارن رقم میزنند. ما را مجبور به اطلاع رسانى با مردم عزیز میهنم میکنید، مردم قضاوت خواهند کرد. امیدوارم جواب قانع کننده اى راجع به دستگیرى و ادامه ماجرا داشته باشید."
 
این در حالی است که سایت اصولگرای مشرق با تکذیب خبر بازداشت پگاه آهنگرانی به نقل از یک منبع آگاه نوشت: خبر بازداشت پگاه آهنگرانی که صبح امروز منتشر شد، عاری از صحت است و تکذیب می‌شود.
 
شایان ذکر است، هنوز هیچکدام از مراجع قضایی و قانونی در این باره اظهار نظری نداشته است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com