وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وسام العطل - دندانپزشك فلسطيني

وسام العطل - دندانپزشك فلسطيني
وبسایت روشنگری به نقل از العالم - پایگاه های خبری وابسته به جریان سلفی فلسطینی از کشته شدن یک پزشک تکفیری فلسطینی در عملیات انتحاری در ریف حلب سوریه خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منابع تصریح کردند که "وسام محمد العطل" دندانپزشک 35 ساله فلسطینی و ملقب به "ابومحمد الفلسطینی" در ماموریتی انتحاری در سوریه به هلاکت رسیده است.

به گفته خانواده این فرد مسلح تکفیری، وی با گذرنامه فلسطینی از غزه به ترکیه سفر کرد و از آنجا به صورت غیر قانونی و با کمک افرادی که در مرز منتظرش بوده اند، وارد خاک سوریه شد.

خانواده وسام محمد افزودند که وی 11 ماه پیش اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را به مقصد سوریه ترک کرد و ظهر دیروز جمعه خبر هلاکت او دریافت شده است.

گفته می شود که این فرد مسلح تکفیری در اردوگاه جبالیا مطب دندانپزشکی داشته است.

گویی وسام محمد العطل فراموش کرده بود که فلسطینی ها مسئله مهم تری دارند و آن فلسطین اشغال صهیونیست هاست؛ فلسطینی که هر روز شماری از شهروندانش در نقاط مختلف این سرزمین به دست اشغالگران صهیونیست کشته می شوند؛ بنابر این وی با برداشت اشتباه از واژه مقدس "جهاد" عازم نبرد علیه نظامی شد که همواره فلسطینی ها از کمک های مالی و همه جانبه آن برخوردارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:فلسطین,خیانت,سوریه,جنگ,تکفیری,جهادی,جهادنکاح,غزه,حماس و شرکت در جنگ ترکیه و ارتجاع بر علیه سوریه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com