وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

ابو علي حسين النميري

ابو علي حسين النميري
یگانی از نیروهای ویژه ارتش سوریه شامگاه دیروز موفق شد سروان فراری "ابو علی حسین النمیری" فرمانده گروهک موسوم به "تجمع لشکر احفاد الرسول" از گروهک های تروریستی در آن کشور را به همراه 10 تن از همراهانش دستگیر نماید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع میدانی اعلام کردند که پیگرد النمیری در چهارم ماه نوامبر جاری و زمانی آغاز شد که وی به دنبال ورود ارتش سوریه به منطقه "السبینه" در جنوب دمشق به شهرک "الحجیره" فرار کرد و در یک ساختمان متروکه باقی ماند و دوستانش وی را به حال خود رها و به منطقه دیگری فرار کردند. اما تلفن همراه وی همواره تحت کنترل بود تا اینکه امروز، زنی به عنوان "طعمه جنسی" به وی زنگ زد. این زن، النمیری را به منزلش دعوت کرد تا شب را به همراه وی به سر ببرد. اما زمانی که این فرمانده گروه های مسلح به منزل مذکور رسید، شماری از نیروهای ارتش از کمد، سقف آشپزخانه و زیر رختخواب خارج شده و وی را به همراه هشت یا 10 تن از همراهانش که در اتاق های دیگر و اطراف ساختمان منتظر وی بودند دستگیر کردند.
نکته جالب در این میان، این واقعیت است که گروهک "تجمع الویة أحفاد الرسول" تاکنون نمی داند که چه بلایی بر سر فرمانده اش آمده است، به طوری که گمان می کردند کشته شده است. به همین دلیل بیانیه ای در اعلام کشته شدن وی منتشر کردند. این در حالی است که تا زمان انتشار این خبر هنوز اطلاع ندارند که وی در اتاق خواب یک زن که با همکاری ارتش سوریه اقدام به گذاشتن کمین برای وی کرده بود دستگیر شده است!
به نوشته پایگاه خبری الحقیقه سوریه، گفته می شود که گروهک مذکور توسط برخی از گروه های خارجی مقیم سوریه و با استفاده از اموال دستگاه اطلاعات قطر، تأسیس شد و بسیاری از اعضای آن را فلسطینی ها به خصوص در اردوگاه یرموک و اطراف دمشق تشکیل می دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 17 آبان 1392برچسب:تروریستها,سوریه,فسادجنسی,دام,احفادالرسول, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com