وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این همکار اخراجی VOA می گوید: علت نارضایتی مدیران رده بالای صدای آمریکا از من، اظهارات غیرمنطقی من نبوده بلکه هرکس در این شبکه علیه جمهوری اسلامی موضع سفت و مخالفی داشته، اخراج شده است. هرگاه کیهان نامی از مخالفان را آورده، صدای آمریکا به تبعیت از این روزنامه کارمندان خود را بیرون کرده است.

تندروی های بی قاعده سازگارا در جریان فتنه سال 88 آن هم تحت عنوان سخنگوی جنبش سبز در خارج کشور، سبب شد تا برخی محافل از وی به عنوان نفوذی هایی که درصددند جنبش را به بن بست بیندازند، یاد کنند.

همزمان با اظهارات سازگارا، «بالاترین» نوشت: وضع اسفبار صدای آمریکا در سال گذشته آشکار است و بارها گفته شده، اما وضعیت آن در ماههای اخیر بدتر شده است. به نظر می رسد سیاست های صدای آمریکا با سیاست دولت متبوع خود منطبق باشد که درصدد است رضایت ایران را جلب کند(!؟)

 

از سوی دیگر امیرعباس فخرآور در فیس بوک، رجزخوانی کرده و نوشته است: بد نیست یک نفر سازگارا رو تنبیه کنه تا بفهمه دوران طلایی گنگ بازیهاش در واشنگتن به پایان رسیده! من حاضرم زحمتش رو قبول کرده و حضرت آقا رو از خواب بیدار کنم.

طی هفته های اخیر چند نفر از جمله جمشید چالنگی، رودی بختیار، کوروش صحتی و احمد باطبی از صدای آمریکا اخراج شده اند. فخرآور، صحتی و باطبی هر سه مظنون بودند به این که نفوذی سرویس های امنیتی ایران هستند اما قرعه اخراج به نام دو نفر آخر افتاد. حتی برخی رسانه های اپوزیسیون نوشتند که رامین عسکر (مدیر صدای آمریکا) با مشورت فخرآور، اسامی اخراجی ها را نهایی می کند.

[ ۱۳٩٠/۸/۱٦ ] [ ٩:۳٥ ‎ب.ظ ] [ علی موحدی ]

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com